#1
Ik kan het niet beter zeggen inderdaad. Het enige wat ik eigenlijk zou overwegen om te combineren zijn eigenlijk psychedelica met elk willekeurig ander middel, zo lang de combinatie leuk schijnt te zijn. Dit omdat psychedelica amper schadelijk zijn over het algemeen en ik niet het idee het dat bijvoorbeeld 2c-b met ketamine schadelijker is dan nu 2c-b en volgende week ketamine. De enige combinaties die ik heb gedaan nu ik er zo over nadenk zijn speed+alcohol enkele keren omdat het gewoon leuk is en 4-fmp met 2c-b, wat heel erg goed is bevallen! Combinaties als bijvoorbeeld speed+xtc+ghb zie ik absoluut de toegevoegde waarde niet van en het is alleen maar erg schadelijk.Psychedelibee zei:Slecht voor je en ook nog eens zonde van de drugs vind ik.
Ik heb trouwens nog een vraagje over ketamine: als je voor een diepe ervaring gaat, hoe groot is dan de kans op misselijkheid en braken? Ik zelf braak eigenlijk amper, alleen als iets er echt uit moet. Moet ik toch rekening houden met misselijkheid en eventueel braken als ik voor een diepe ervaring ga? Ik heb daarover wel hier en daar wat gelezen namelijk.
