#1
Ik vind keta vaak ook wel enigszins branden in mijn neus, maar niet zo erg als met speed. Alleen je snuift al snel wel wat meer keta op een avond dan speed. Persoonlijk heb ik ook altijd wel een beetje een verstopte neus na een avondje snuiven, ook van keta. Goed je neus uitspoelen naderhand doet vaak ook al wonderen.
Ik zou toch echt voor snuiven gaan, keta slikken is echt veels te inefficient. Daarbij hoef je echt niet meteen 200 a 300 mg op een avond weg te snuiven als je zuivere keta hebt. Zeker de eerste keer zou ik rustig beginnen. Probeer eens 50 tot 100mg en snuif later nog eens 50mg bij, dan zul je met zuivere keta al best een diepe ervaring hebben. Zeker de eerste keer.
Ik zou toch echt voor snuiven gaan, keta slikken is echt veels te inefficient. Daarbij hoef je echt niet meteen 200 a 300 mg op een avond weg te snuiven als je zuivere keta hebt. Zeker de eerste keer zou ik rustig beginnen. Probeer eens 50 tot 100mg en snuif later nog eens 50mg bij, dan zul je met zuivere keta al best een diepe ervaring hebben. Zeker de eerste keer.