Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan plan om voor het eerst ketamine te doen

Van plan om voor het eerst ketamine te doen

43 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind keta vaak ook wel enigszins branden in mijn neus, maar niet zo erg als met speed. Alleen je snuift al snel wel wat meer keta op een avond dan speed. Persoonlijk heb ik ook altijd wel een beetje een verstopte neus na een avondje snuiven, ook van keta. Goed je neus uitspoelen naderhand doet vaak ook al wonderen.

Ik zou toch echt voor snuiven gaan, keta slikken is echt veels te inefficient. Daarbij hoef je echt niet meteen 200 a 300 mg op een avond weg te snuiven als je zuivere keta hebt. Zeker de eerste keer zou ik rustig beginnen. Probeer eens 50 tot 100mg en snuif later nog eens 50mg bij, dan zul je met zuivere keta al best een diepe ervaring hebben. Zeker de eerste keer.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Okay dankjewel! Ik was ook niet van plan om gelijk zo wild te beginnen hoor, maar het zit er natuurlijk best in dat je op zo een avond 200 mg neemt. Ik zal dan maar niet voor slikken gaan en mijn neus na het avontuur uitspoelen met een fysiologische zoutoplossing.

Begin nu wel echt heel benieuwd te worden naar keta :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Okay dankjewel! Ik was ook niet van plan om gelijk zo wild te beginnen hoor, maar het zit er natuurlijk best in dat je op zo een avond 200 mg neemt. Ik zal dan maar niet voor slikken gaan en mijn neus na het avontuur uitspoelen met een fysiologische zoutoplossing.

Begin nu wel echt heel benieuwd te worden naar keta :P
Klik om te vergroten...
Zeker als je het wat vaker gaat doen snuif je makkelijk 200mg weg op een avond. Mijn eerste keer had ik nog een mooie ervaring op 2x 30mg. Na het vaker geprobeerd te hebben merk ik wel dat ik steeds meer moet nemen om nog onder de indruk te zijn, terwijl ik het niet vaak genoeg doe om ook maar enige tolerantie te hebben. Keta heeft meerdere plateau's of levels en met name die eerste twee worden steeds minder interessant naar mate ik het vaker gebruikt heb.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
De eerste keer zal ik sowieso wel rustig aan beginnen en dan kijk ik wel of ik dat genoeg vind of toch wat meer wil. Bedankt voor het advies, ik was denk ik anders wel gelijk begonnen met 50 mg en snel daarna weer 50, maar wellicht is dat wat veel voor de eerste keer.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, dat is prima. Ik maak altijd een spiegel vol met kleine lijntjes (van zo'n 25 mg per stuk). Dan neem ik om de 10 minuten ofzo een lijntje (of eerder natuurlijk, als het zo'n bui is).

En dan kunnen er uiteindelijk 2 dingen gebeuren waardoor ik niet meer verder kan:
- Ik zie zo erg dubbel dat ik de lijntjes niet meer kan vinden
- Of m'n neus raakt verstopt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."