#1
Dat heb je echt heel interessant omschreven. Fijn om zo helder het verschil te lezen.
Heb laatst toevallig ketamine kunnen scoren, maar geen concrete plannen om 't te gaan gebruiken. Misschien volgende maand ergens een keer.
Heb laatst toevallig ketamine kunnen scoren, maar geen concrete plannen om 't te gaan gebruiken. Misschien volgende maand ergens een keer.
, maar ik moet zeggen dat ik toch best regelmatig op een feestje/after met mensen in aanraking kom die je een puntje ketamine (kunnen) aanbieden. Ik blijf me dus erg afvragen of, vooral onder invloed, de verleiding toch niet erg groot zal worden. Het in huis hebben lijkt me niet per se zo'n probleem, aangezien ik een middel als speed ook gewoon in huis kan hebben zonder het te nemen op random/domme/ongepaste momenten. En juist over MXE las ik dat het ook zo verslavend was.
Om 08:00/09:00 is het eigenlijk ook wel weer mooi geweest naar mijn mening en hoef ik niet nog eens drugs gaan nemen. Als je dat wel doet, vind ik dat onverantwoordelijk gebruik. Een keertje kan, maar de mensen die ik keta zie nemen op een after of op een feestje doen dat niet maar één keertje. Zelf ben ik ook geneigd om te zeggen dat dat mij niet gebeurt, maar van tevoren is het een beetje kortzichtig om dat te zeggen. Ik kijk ermee uit in ieder geval.