#1
Meijerr was laatst gezien:
14 mei 2015
oh fck! zie het nu pas. Was via google hier terecht gekomen, niet op de datum gelet :P
Meijerr was laatst gezien:
14 mei 2015


Wacky zei:Keta schijnt een behoorlijk verslavende drug te kunnen zijn.
Ik geloof het wel, mijn eerste lijntje was zo een succes dat ik nog 2 maanden eraan gedacht heb en er zin in heb gehadDat is wel weer over gegaan en heb het nog een paar keer gedaan, maar ik ben er wel voorzichtig mee.
Ben zelf ook "verslaafd" aan ketamine alleen het is niet zo erg als coke. Dat als je een ander ziet gebruiken dat jij ook echt MOET hebben.sober_worm zei:mensen met verslaving hier?
bedoel, echt heel de tijd naar snakken?
hoe gaan jullie er dan mee om in het dagelijks leven? even op 't werk een lijntje doen ofzo?
![]()

Oom Klaas zei:Is er dan geen of een te verwaarlozen kater bij ketamine?
Lijkt me met zulke heftige effecten zo kortdurend dat het toch wel een soort coke kater geeft, of sla ik de plank helemaal mis met m'n hamer der foute gedachtengang?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."