#1
Nope.Maar of je er wat van leert, is een ander verhaal ...![]()
Nope.Maar of je er wat van leert, is een ander verhaal ...![]()
Lekker man, is echt een leuke drug, maar wel vage shit. :PGoede topic, jammer genoeg geen idee ga volgende week voor eerste keer keta doen
Gewoon 2/3 per week savonds.
Blaaswanden uitplassen door grammen per dag weg te snuiven toch?Dit vind ik niet per definitie "gewoon".
Ik kan geen maatstaf bedenken hoe schadelijk het exact is, maar gezond is het zeker niet. Zelf heb ik eens twee overgebleven packies gedurende de week opgemaakt. Toen kwam ik erachter dat die vage drug zonder kater tóch niet zo leuk is.
Gevolg was een zwaar geïrriteerde, verstopte neus en pijn in blaas en urinebuis tijdens het plassen. Soms ook onverklaarbare maagpijn, 's avonds als ik onder invloed was en het eigenlijk slecht voelde. Later kwam deze maagpijn 's morgens ook terug. Dit bleken zogeheten k-cramps te zijn en resultaat van regelmatig gebruik.
Je bouwt bij ketamine vrij snel tolerantie op. Iedere keer zal je dus een beetje meer gebruiken voor hetzelfde effect. Het lichaam moet deze hoeveelheid echter ook keer op keer verwerken, dus de schade groeit ook exponentieel.
Ik heb hier weleens verhalen gelezen over mensen die stukjes blaaswand uitplassen na langdurig gebruik. Dus het kan natuurlijk altijd gekker.
Of wat jij nu doet voor een langere periode. Helemaal als je gebruik dankzij tolerantie omhoog gaat.Blaaswanden uitplassen door grammen per dag weg te snuiven toch?
Dit kan niet met de K-blatter te maken hebben.Overigens had ik al last van steken in de onderbuik de laatste keer, en dat was dus al na de tweede keer een week later dan de eerste keer.
Jaajaaja, de laatste reactie die ik van je zag was dat je keta bijna op was en je nieuwe moest halen. ;pDe reden dat ik dit vraag is omdat ik vrienden heb die al jaren zo nu en dan keta gebruiken, en dan geen hoge doseringen, en die hebben helemaal niks.
Ja ik niet veel meer. :P Maar neem nu ff een pauze van 1/2 weken zodat hopelijk die tolerantie ook weer naar beneden zakt. Of gaat dat bij keta niet zo snel?ik heb nog 1,3 gram liggen![]()
Reken maar eerder langer dan een half jaar. Ik heb 2 jaar geleden erg veel keta gebruikt, meerdere grammen per weekend, als ik vakantie had dan gebruikte ik vrijwel iedere dag. Ik had een erg hoge tolerantie opgebouwd. Vanaf eind januari tot eind juni gestopt en t is weinig gezakt naar mijn mening.Ja ik niet veel meer. :P Maar neem nu ff een pauze van 1/2 weken zodat hopelijk die tolerantie ook weer naar beneden zakt. Of gaat dat bij keta niet zo snel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."