#1
Als je keta neemt ,en je hebt last van je blaas dan komt het sws door de keta. Hoeveel snuif je per dag? of hoeveel snuifde je per dag/week?Nou ja, een dokter zegt natuurlijk altijd "stop met drugs", dat bedoel ik. Maar ze heeft wel gelijk dat we er nooit achterkomen waarom ik last van m'n blaas heb, als ik niet eerst stop met keta... Want op mijn leeftijd is dat wel de meest voor de hand liggende oorzaak.
Toch, ik heb flink research gedaan op internet, ook wetenschappelijke artikelen, en blaasproblemen bij mijn doseringen zijn nog nooit beschreven. Bij lange na niet. Je hebt het dan eerder over mensen die al jaren aan keta verslaafd zijn, bijvoorbeeld. Maar goed, die mensen combineren (denk ik) niet met uppers.
Gebruik zelf sinds een jaar keta, in het begin nog een stuk minder. Doe al 3 jaar gemiddeld 1 feestje, soms in zomer 2 feestjes per maand, net zoals wel meer mensen, en herstel verder doorgaans gewoon goed van drugsgebruik.
Ben wel voornemens voorlopig het ketagebruik te staken. Maar was toch benieuwd naar de inzichten / ervaringen hier.