#1
De meeste straatdrugs (poeders) worden vaak versneden, zoals cocaine en heroine. Weet iemand waarom dat met ketamine minder is? Ik heb vaker goede kwaliteit ketamine gehad dan cocaine.
In 2018 was volgens het Drugs Informatie en Monitoring Systeem (DIMS) Jaarbericht 2018 de gemiddelde zuiverheid van aangeleverde samples ketamine 76%, waarbij de maximale zuiverheid 87% bedraagt in geval het hydrochloridezout betreft. Voor straatbegrippen is dat erg zuiver. Ter vergelijking: de gemiddelde zuiverheid van aangeleverde samples amfetamine was in 2018 48% (maximum 73% voor sulfaatzout) en van cocaïne 65% (maximum 89% voor hydrochloridezout).Waarom kom je überhaupt met die veronderstelling dat het niet versneden wordt? Ketamine wordt juist populairder. En als die populairiteit niet mee groeit met de voorraad, gaat er echt wel mee versneden worden. Wat ik mee maak, is dat ketamine juist wél versneden wordt om zo aan de vraag te voldoen.
MsgIk gok doordat het duidelijk te zien is aan de vorm van de stof.
Als ik de ervaringen zo mag lezen over 2-FDCK werkt oraal prima. Evenals DCK en verwanten. IV zou ik me nooit aan wagen maar als ik farmaceutische esketamine zou kunnen bemachtigen zou ik IM wel doen.De bio-availability van ketamine ligt een stuk lager bij orale inname. Dus je hebt meer nodig voor hetzelfde effect. Of dit ook geldt voor 2-FDCK, dat is niet helemaal zeker (want nieuwe stof). Maar het is wel waarschijnlijk.
Overigens wordt bij klinisch onderzoek naar ketamine doorgaans gekozen voor orale inname of voor intraveneuze toediening. Hoewel er ook wel fabrikanten zijn die een neusspray ontwikkelen. Maar die is toch wat minder populair in het officiële circuit.
biologische beschikbaarheid Intranasal: 8–50%[4][10][11].
Dit is ong even slecht als de oraale bioavailability van methylphenidate.
Aka voor de 1 is 100mg bijna een hole en voor de ander kan het goed geen ene flikker doen.
Verdelen over neusgaten gaat sowieso helpen ja. Maar ik geloof dat 2F-DCK ook redelijk goed oraal geconsumeerd kan worden dus dat kan je ook doen. Al blijft drugs snuiven natuurlijk veel leuker. (H)Shit man, nu maar hopen dat ik de 80% haal deze week. Is het niet krachtiger als je een neusspray maakt of de lijntjes klein maakt en wat tijd tussen het snuiven laat? Ben van plan deze week 150mg te doen. Weeg 68kg.
De bio-availability van ketamine ligt een stuk lager bij orale inname. Dus je hebt meer nodig voor hetzelfde effect. Of dit ook geldt voor 2-FDCK, dat is niet helemaal zeker (want nieuwe stof). Maar het is wel waarschijnlijk.Verdelen over neusgaten gaat sowieso helpen ja. Maar ik geloof dat 2F-DCK ook redelijk goed oraal geconsumeerd kan worden dus dat kan je ook doen. Al blijft drugs snuiven natuurlijk veel leuker. (H)
Ketamine is verrassend zuiver ja. Ik denk dat het komt omdat er al best een goede winstmarge zit op ketamine. Daar komt nog bij dat ketamine niet valt onder de Opiumwet, maar de Geneesmiddelenwet. Dus dealers riskeren geen celstraffen van 3+ jaar als ze verkopen, maar eerder een taakstraf van tientallen tot honderden uren. Verder is ketamine nog een relatief impopulair middel. Er is maar een kleine niche die het gebruikt. De concurrentie tussen dealers is dus ook niet zo groot.
Maar goede vraag verder. Eigenlijk weten we het niet. Maar laten we hopen dat het zo blijft. Want versnijden is gewoon echt kut. Ik betaal veel liever dubbel zoveel voor mijn drugs dan dat er voor de helft troep in zit. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer...
De dealer die ik heb voor keta maakt er een ding van om zulke groot mogelijke heldere kristallen te verkopen trouwens. Als je één brok kristal hebt dan is dat gewoon niet (of heel lastig) te versnijden. Dus dat wordt als kenmerk van kwaliteit gezien. Overigens worden grote brokken coke ook gezien als kwaliteitskenmerk. Maar daar hebben ze dus een versnijdingsmiddel gevonden wat ook samenklontert.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."