Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maximus zei: Hoi beste leden, Mijn persoonlijke ervaring als decenia lange gebruiker van cocaïne (Laatste jaren base coke) Is dat ik als 47 jarige langer moet bijkomen na nachtje doorhalen Klik om te vergroten... Herkenbaar ik 53 alcohol gaat goed heb mn verstand lijkt het beter bijeen dan vroeger alleen dagen daarna....coke helpt gek genoeg dit meer in evenwicht te brengen tijdens de alcohol.en daarna"
"De Zandman zei: drinkvoeding is het. 300 cl komt overeen met een volledige maaltijd. Ongelooflijk eigenlijk dat ze dit kunnen maken! Klik om te vergroten... Volgens deels voortgekomen uit ruimtevaart en wordt ook gebruikt in ieder geval bij amerikaanse commando.s die als soort alleen of met zn 2en pathfinder voor weken ergens verborgen op de bergen zitten. Om te observeren"
"Blauweaap zei: Je ziet er verrekes oud uit voor iemand van 19 Klik om te vergroten... Blauwe apen zie je ook niet zoveel meer 😁"
"Spyro zei: @MaddMonkey Nou hebben we een echt spierke hiero Klik om te vergroten... Dan mag ik wel 100 jaar in sportschool staan ..."
"Gemberthee zei: Hi! Ik herken wel dingen uit jouw verhaal. Ik heb nu 2 nachten Bromazolam gebruikt, 1 mg. Werkte ook langzaam in (ben Zolpidem gewend). Ik viel beide keren na drie kwartier/ uur ofzo in slaap. Maar sliep daarna wel lang en diep en droomde zeer levendig en prachtig. Het deed me eigenlijk een beetje denken aan closed eye visuals bij een truffeltrip. Ik werd ook enorm energiek wakker. En het viel me gedurende de dag op dat ik geen schaamte had bij iets wat me normaal wel zou doen schamen (wat in mijn geval wenselijk en positief is). Ik had precies hetzelfde: van mij mag elke dag wel zo zijn. Maar dat is uiteraard helemaal niet realistisch. Als iets te mooi is ook waar te zijn, dan is dat het vaak ook. Ik wil dit spul dus niet nog eens nemen. Voornamelijk vanwege mijn dromen die te trippy aanvoelden voor mij. Zo droom ik nooit, daardoor vind ik het raar en eng. Gebruik je het nog? Weet jij inmiddels wat meer hierover? Ik ben ook benieuwd hoeveel diazepam 1 mg Bromazolam is. Klik om te vergroten... Ik gebruik ok afentoe bromazolam maar neem maar halve en dan slaap ik heerlijk met mooie dromen en wordt wakker met gelukzalig lui gevoel iets te lui maar geen naar gevoel ik had van dokter temazepam gekregen dacht laat ik daar eens slaapkuur mee doen voor slaap ritme maar dat was net pepermuntje deed niks..."
"Gemberthee zei: Hi! Brrrr ik heb echt iets engs meegemaakt vannacht. Ik had gisteren iets te vieren en ter gelegenheid een fles wijn opengetrokken met mijn vriend. Hij nam wat minder dan normaal en ik voelde mijn grens wel, maar nam toch ook nog het laatste bodempje. Heb in totaal 4 á 5 wijntjes op. Heb vervolgens bijna de hele nacht met hartkloppingen wakker gelegen. Soms werd ik er wakker van en dacht ik dat ik dood ging. Brrrr!! Ik heb die dag ook 2 koffie op en onlangs nog fanatiek gesport. Verder probeer ik mijn benzo gebruik (geen schrikbarende dosissen) af te bouwen. (Had ook intense seks gehad die avond, sorry te veel info, maar ik begrijp gewoon niet waarom het zo mis is gegaan met die hartkloppingen). Ik had al eerder het gevoel dat mijn lichaam moest ontgiftigen. Maar het was gisteren even heel erg leuk en liet me gaan. Kent iemand dit? Ik ken dit echt niet van mezelf. Voorlopig geen alcohol meer voor mij! Klik om te vergroten... Ik drink ook geen wijn meer of speciaal biertjes gewoon pils en wodka gaat beter bij wijn zit vaak sulfiet om wijn te klaren ..ook hoofdpijn maker maar misschien ook hart je zou bij wijn eens moeten kijken naar biologische of kijken op etiket als het goed is moeten ze het er op vermelden of er sulfiet in zit of niet"
"Gemberthee zei: Oh wow thnx man! Dat kende ik nog helemaal niet. Ik denk dat dat het was inderdaad! Mijn moeder heeft het namelijk ook wel eens. Sinds die ervaring heb ik alleen nog maar op de verjaardag van mijn vriend gedronken (na 3 wijntjes alweer aangeschoten). Ik moet t ff niet meer. Alleen als het echt gezellig is. Klik om te vergroten... Ja ik had er vroeger ook minder last van ..maar inderdaad alles qua alcohol wat minder zuiver is kan ik minder tegen hoor het ook wel van anderen los van leeftijd"
"LadyLike zei: Ik drink geen alcohol meer. Merk dat ik me er minder mezelf door voel en ik vind het ook vervelend dat de opbouw langzaam gaat en als ik stop met drinken dan kak ik vlot in. Ik zoek dus naar een gepaste vervanging. Iets dat me gevoel van ontspanning geeft eind van de dag. Waarmee ik wat zelfvertrouwen, euforie en gezelligheid heb met zn tweeen thuis (rot lockdown). Beetje meer energie is mooi, maar niet zoveel dat ik tot diep in de nacht niet meer kan slapen. Uur of 12 wil ik wel kunnen pitten. oja, het moet ook niet zo zijn dat je het maar eens in de 4-6 weken kan nemen want ben elke dag de sjaak nu met lockdown, dus het kunnen nemen als alcohol vervanging zeg 2-3x per week zou fijn zijn. Wat moet ik dan hebben? ervaring met: Xtc, lsd, 1p-lsd, 3mma, kratom, ghb. Klik om te vergroten... Gewoon 1a 2 uur wandelen in stevig tempo zit al tijdje in depressie 2 weken geleden mee begonnen en warempel je voelt je lekker loom en voldaan en een behoefte aan drank kost niks beetje goede schoenen maar ook geen omkleden in strakke sportkleding laagdrempelig"