Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat gebeurt er als je 1gram ketamine in een keer snuift ??

wat gebeurt er als je 1gram ketamine in een keer snuift ??

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 gram in een week?
Met 2 gram 2fdck doe ik een kwartaal...tot een half jaar!
En ja, cravings horen bij het stoppen.
Je zult nog weleens meer " trek" krijgen denk ik zo...
m

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
mitchieee
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
1 gram ket......is dit niet echt een beetje teveel van het goede?
Dit gaat een blaas beslist niet waarderen, en je nieren ook niet te laat is te laat en reserve blazen is ook alweer zo'n punt van aandacht.
Je wordt er beslist niet blij van!
Klik om te vergroten...

1 gram deed ik 4 maanden mee.. sinds ik niet meer werk neem ik wel wat meer bescheiden mg’s rc kets, maar gelukkig is het werk weer in zicht
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#3
beetje kinderachtig sommige reacties hier.. maargoed. ik heb zeker een grens gevonden, want ik heb nu werk. en volgend jaar heb ik met mezelf afgesproken om niks meer te gebruiken. na 2 jaar gebruikt te hebben. dus daarvoor ga ik ! heb nu ook zoveel mogelijk mijn dag ingevuld zodat ik zo min mogelijk trek momenten krijg. alleen in de avond is het altijd lastig. maar ben al goed op weg. want heb nu deze week nog 2 gram max gebruikt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
aaronvk zei:
beetje kinderachtig sommige reacties hier.. maargoed. ik heb zeker een grens gevonden, want ik heb nu werk. en volgend jaar heb ik met mezelf afgesproken om niks meer te gebruiken. na 2 jaar gebruikt te hebben. dus daarvoor ga ik ! heb nu ook zoveel mogelijk mijn dag ingevuld zodat ik zo min mogelijk trek momenten krijg. alleen in de avond is het altijd lastig. maar ben al goed op weg. want heb nu deze week nog 2 gram max gebruikt.
Klik om te vergroten...

2 gram is nog best veel en volgend jaar pas? Dat lijkt me toch wat uitstelgedrag. Je kan ook zeggen ik pak het nu aan en neem morgen niets. Je gaat toch wel moeten vechten tegen die cravings wil je ergens komen. Maar als je met dergelijke doseringen verder gaat kunnen de lichamelijke klachten wel uit onverwachte hoek komen opzetten. Dan ga je wel denken "had in maar"...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schitterend 😂😂
Volgend jaar stop ik pas. Na 2j gebruik 😂

Gefaalde voornemens op voorhand.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
2 gram in een week?
Met 2 gram 2fdck doe ik een kwartaal...tot een half jaar!
En ja, cravings horen bij het stoppen.
Je zult nog weleens meer " trek" krijgen denk ik zo...
Klik om te vergroten...
Er word *nog* gezegd deze week duurt nog even. Zal dan rond de 4 in de week zijn? Pfoe zelfs voor mij is dat een overkill.
CuriousExplorer zei:
Schitterend 😂😂
Volgend jaar stop ik pas. Na 2j gebruik 😂

Gefaalde voornemens op voorhand.
Klik om te vergroten...

Jup , zo kan ik stoppen met fentanyl volgend jaar maar promoveren tot sufentanil 😇🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahaha oke iedereen hier is behoorlijk streng ("kinderachtig"?) voor je, en ook niet zonder reden volgens mij, maar omdat positieve stimulatie sommige mensen meer helpt, krijg je van mij wat complimentjes:

aaronvk zei:
heb zeker een grens gevonden, want ik heb nu werk
Klik om te vergroten...
Lekker pikkieeee, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben je al begonnen ook?

aaronvk zei:
heb nu ook zoveel mogelijk mijn dag ingevuld zodat ik zo min mogelijk trek momenten krijg
Klik om te vergroten...
Ook lekker bezig! Afleiding is key!

aaronvk zei:
alleen in de avond is het altijd lastig. maar ben al goed op weg.
Klik om te vergroten...
Ook gewoon afleiding zoeken natuurlijk, zorg dat je met mensen bent die weten van jouw gebruik maar zelf niet gebruiken! Die zijn hut beste.

aaronvk zei:
volgend jaar heb ik met mezelf afgesproken om niks meer te gebruiken. na 2 jaar gebruikt te hebben
Klik om te vergroten...
Goed dat je voor jezelf een doel hebt gesteld! Bedoel je hiermee vanaf het nieuwe jaar? Want dan heb je nog lekker 1,5 maand het uit je systeem te werken. Maar niet te lang wachten hoor, want van uitstellen komt afstellen en je kent het liedje wel enzo.

Nogmaals, wees voorzichtig met je eigeeee!
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
2 gram is nog best veel en volgend jaar pas? Dat lijkt me toch wat uitstelgedrag. Je kan ook zeggen ik pak het nu aan en neem morgen niets. Je gaat toch wel moeten vechten tegen die cravings wil je ergens komen. Maar als je met dergelijke doseringen verder gaat kunnen de lichamelijke klachten wel uit onverwachte hoek komen opzetten. Dan ga je wel denken "had in maar"...
Klik om te vergroten...
onzin ! het is gwn je mindset. ik had paar maanden geleden ook 2 maanden niks gebruikt en dat ging easy toen ik dacht ik wil het weer gebruiken.
ljuv zei:
Hahaha oke iedereen hier is behoorlijk streng ("kinderachtig"?) voor je, en ook niet zonder reden volgens mij, maar omdat positieve stimulatie sommige mensen meer helpt, krijg je van mij wat complimentjes:


Lekker pikkieeee, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben je al begonnen ook?


Ook lekker bezig! Afleiding is key!


Ook gewoon afleiding zoeken natuurlijk, zorg dat je met mensen bent die weten van jouw gebruik maar zelf niet gebruiken! Die zijn hut beste.


Goed dat je voor jezelf een doel hebt gesteld! Bedoel je hiermee vanaf het nieuwe jaar? Want dan heb je nog lekker 1,5 maand het uit je systeem te werken. Maar niet te lang wachten hoor, want van uitstellen komt afstellen en je kent het liedje wel enzo.

Nogmaals, wees voorzichtig met je eigeeee!
Klik om te vergroten...
kijk dit maakt me weer vrolijk :) ik maak btw ook muziek daar verdien ook lekker mee
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#9
pas maar op met grapjes over hoge doseringen.. ik had ooit per ongluk van een bepaalde drug 10x te veel genomen.. daarna doodziek geworden witte ontlasting en sliep 17 uur per dag voor een maand of 4, bloeddruk naar de klote en volgens mij ook een hersenbloeding er bij..

Geen zin om er bij te zetten welke drug (was designer) mAAR je weet hoie he gaat.. je voelt je goed en blijft bijpakken.... zoiets was het bij mij. Ik zat in de lethal dodelijke dosis toestand.. oeps

Kijk echt uit met drugs en welke hoeveelheden.. stay sharp.. ja je voelt je goed en ineens stort het kaartenhuis in elkaar en denk je van oeps ik voel me ineens zeer kut
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Klinkt bijna als 'Sleeping beauty syndrome' klinkt mooi maar is hel.. heb op YouTube er wat filmpjes over gezien na de zoektocht op interwebs
Klik om te vergroten...
100% dat ja , kan volgens mij komen door een orgaan wat ineens niet meer functioneert.
Ik dacht serieus dat ik dood ging die eerste week. Jezus wat een gevoel joh :confused::confused::confused: zo beroerd je kunt geen tv kijken of voor de pc zitten

Ik zal het nog een keer zeggen, fuck niet met desginer drugs en kijk echt uit met doseren. Je goed voelen en door blijven pakken is echt gevaarlijk.
Die rotzooi is niet goed genoeg getest om goeie conclussies op te trekken. te veel risk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Dood ga je niet nasaal.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is doodgaan op met vrij uitzonderlijk sinds het de ademhaling en hartslag praktisch niet onderdrukt, en je eigenlijk alleen zal sterven door tijdens een k-hole te moeten overgeven en zo verdoofd zijn dat je niet meer opzij kan rollen en zo stikt.

Intramusculair en intraveneus zouden volgens mij wel bij hoge doseringen fataal kunnen worden maar zelfs dan is ketamine op korte termijn niet zo schadelijk. Op middellange termijn juist weer enorm.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Volgens mij is doodgaan op met vrij uitzonderlijk sinds het de ademhaling en hartslag praktisch niet onderdrukt, en je eigenlijk alleen zal sterven door tijdens een k-hole te moeten overgeven en zo verdoofd zijn dat je niet meer opzij kan rollen en zo stikt.

Intramusculair en intraveneus zouden volgens mij wel bij hoge doseringen fataal kunnen worden maar zelfs dan is ketamine op korte termijn niet zo schadelijk. Op middellange termijn juist weer enorm.
Klik om te vergroten...
Nasaal ga je inderdaad niet dood aan directe gevolgen, mits je enkel iets hebt gebruikt die zuiver is en je er niet een of andere allergie voor hebt.
Je moet dusdanig veel snuiven, dat eer je dat gelukt is, waarschijnlijk al in coma ligt of het lukt niet snel genoeg omdat je neusslijmvliezen het niet op kunnen nemen.

IM of IV... Maybe, maar ook dan moet je echt meerdere malen een normale dosis nemen. En ik kan je vertellen I.M. gaat dan een vrij pijnlijke shot opleveren. Bij I.V. is het misschien hetzelfde verhaal als snuiven. Dan lig je al in coma voor de spuit leeg is denk ik. Of je moet echt heel goed kunnen shotten.

Ik heb de LD50 en LD99 weleens opgezocht, maar deel die liever niet.

De indirecte gevolgen zijn al tricky genoeg tho. Ik zou iedereen aanraden om op hoge doseringen een sitter te hebben of op zn minst toch in de stabiele zijligging te gaan liggen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Bij I.V. is het misschien hetzelfde verhaal als snuiven. Dan lig je al in coma voor de spuit leeg is denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je zelfs al in elkaar zakt voor je de naald eruit kan halen. IV zou ik recreatief absoluut afraden en alleen in een ziekenhuis laten doen als het nodig is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik denk dat je zelfs al in elkaar zakt voor je de naald eruit kan halen. IV zou ik recreatief absoluut afraden en alleen in een ziekenhuis laten doen als het nodig is.
Klik om te vergroten...
Ja ik bedoelde dus dat ik denk dat je al in elkaar zakt voor de spuit leeg is. Al lang voordat je überhaupt kans hebt om de naald eruit te halen.

Ik heb het één keer gedaan. Met een fatsoenlijke dosis. En ik vond het kut. Kwam veel te snel op. Kreeg maar net de naald goed eruit. Al te wazig om netjes de naald weer af te dekken met het dopje en de bloeding fatsoenlijk te stoppen.

En dan was het gevoel nog naar ook. Anders dan nasaal of IM keta.

Geen aanrader.... (Is I.V. sowieso niet...)
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat ga je met snuiven niet redden. Je kunt uiteraard wel 1 gram pluggen in een keer. Volgens mij is dat wel vergelijkbaar met snuiven qua bio-availability en heftigheid. Ik heb een aantal jaren geleden een keta "fase" gehad waarin ik regelmatig hoge dosissen nam met korte pauzes ertussen met als doel een k-hole. te halen. Met een neusspray geprobeerd ook, een zeer geconcentreerde oplossing gemaakt, plat op me rug met het spuitje in me neus gaan liggen en me hand erop zodat ik elke keer een sniff erbij kan doen zonder veel moeite. Maar helaas nooit een succes.

Uiteindelijk heeft de smerige gore drip in de keel van keta ervoor gezorgd dat ik er helemaal klaar mee was. En uiteraard omdat ik bang ben voor naalden dus injecteren is geen optie, en pluggen moest ik dan weer allerlei attributen voor in huis halen. Bovendien was ik toen bezig met me eerste DMT extractie dus mijn motivatie was vooral daarop gericht na een tijdje.

Edit: Laatmaar je kunt blijkbaar beter een bommetje ket nemen dan het elegant je anus in te squirten...

L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chr0nic zei:
.Edit: Laatmaar je kunt blijkbaar beter een bommetje ket nemen dan het elegant je anus in te squirten...

Klik om te vergroten...

Ja de literatuur schrijft altijd over een rampzalige bioavailability. De meningen onder gebruikers zijn erover verdeeld. Sterker nog, alleen al mijn eigen mening is er sterk over verdeeld.

Ik heb maar zat keren geplugd dat de potentie gelijkwaardig was aan snuiven. En ook maar zat keren waar het amper half zo potent was als snuiven.

Oraal nooit gedaan.

Keta is een van de twee middelen die ik de ècht de moeite vond om te snuiven. Mn favoriet blijft toch I.M. maar daar zijn ook wat risico's aan verbonden en deed ik dan ook minder vaak dan snuiven om mijn injectie plaatsen de tijd te geven om te helen. En dan nog, ik heb nog een plek in een spier in mijn been die ik nog geregeld voel. Heb daar al heel lang geen spuit meer in gezet 😅
Dus er is een keer iets mis gegaan...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk een beetje aan je blaas, straks krijg je je verjaardagskaarsjes niet meer uit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
mitchieee zei:
oei ja das nie zo fijn, gelukkig ben je er al een tijd van af, enigsinds snap ik hem ook want hij zit gewoon in een te groot gat waar die uit probeerd te klimmen maar steeds verder valt, waar in die eerst de tips waardeerd maar daarna tog vervagen en zn gangentje verder gaat, gelukkig heb je je tips en ervaring gedeeld en is het aan hem .


naar de gebruiker hier, STOP ERMEE
Klik om te vergroten...
Ja, het is een enorm gat… Weet er alles van. Maar als je letterlijk je gezondheid in stukjes ziet vallen dan moet er toch echt een knop omgaan.

Ik heb met zoveel spijt geleefd. Een jaar lang iedere week naar het ziekenhuis, niet wetende of het nog goed zou komen.

Het besef dat je maar 1 lichaam hebt en je het jezelf nooit vergeeft als het misgaat.

Inderdaad… Zoek hulp en stop. 🙁
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."