Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb het ook vaak. denk zelf dat de oorzaak is dat je verkeerd gelegen hebt en door de keta het niet voelde. en dat je de dag erna erge steken krijgt in je rug. is niet erg had het ook. maar als het langer aanhoud zou ik wel even de huisarts bellen."
"ik trip nu"
"Heb ook wel zin eigenlijk"
"Perenijsje zei: Wij gaan er ook weer eens een ouderwets geile pep-nacht maken😇 Klik om te vergroten... je vergeet het (van) daardoor kon ik de zin niet goed lezen echt heel naar als er enige vrouwen boven de 20 zijn die wel toe zijn aan iets just text me"
"trouwens zit momenteel onder ketamine :0"
"liljazzsinger zei: Een van mijn favo sketches van sluipschutters, leek me wel gepast hier Klik om te vergroten... ik heb letterlijk heel de week dit door het magazijn lopen schreewen de hele week! (DIKKE LUL IN EEN NAT KUTJE VAN EEN RUSISCHE HOEREN THEE !)"
"ik gebruik nu 4 maanden, maar kan nu al niet meer zonder. ik word soms ook heel duizelig"
"Green Dude zei: Zoals Spyro al heeft vermeld doet de meeste schade zich voor aan de blaas bij chronisch gebruik. Ook opletten bij grote hoeveelheden voor onregelmatige ademhaling en ademhalingsdepressies, zijn zeer gevaarlijk en zeker als je alleen bent. Veel succes in ieder geval met je afkick, ik geloof in je! Klik om te vergroten... over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend."
"Spyro zei: Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was... Als je nog niet weet wat dat is, moet je jezelf sowieso even inlezen. Die pijn gun ik je echt niet. Let een beetje op jezelf! Klik om te vergroten... ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging. of ik kreeg ongelooflijk veel last van buikpijn en buikkrampen"
"Spyro zei: Echt aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in. Als je een branderig gevoel krijgt met plassen, zou ik echt gaan minderen. Ik zelf kon na mijn verslaving mijn plas niet meer ophouden en ik had dagen dat ik 30-40 keer naar de wc toe moest en er steeds maar een paar ml uit kreeg. Continu aandrang, kon niet eens het huis uit om boodschappen te doen. Regelrechte hel is het. Loop nu bij het ziekenhuis voor blaas behandeling. Een jongen met wie ik contact heb, heeft zijn blaas moeten laten verwijderen door Ketamine. Denk na alsjeblieft... Zo wil je niet eindigen, bespaar jezelf die ellende. Klik om te vergroten... probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijn"