Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat gebeurt er als je 1gram ketamine in een keer snuift ??

wat gebeurt er als je 1gram ketamine in een keer snuift ??

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
mitchieee zei:
oei ja das nie zo fijn, gelukkig ben je er al een tijd van af, enigsinds snap ik hem ook want hij zit gewoon in een te groot gat waar die uit probeerd te klimmen maar steeds verder valt, waar in die eerst de tips waardeerd maar daarna tog vervagen en zn gangentje verder gaat, gelukkig heb je je tips en ervaring gedeeld en is het aan hem .


naar de gebruiker hier, STOP ERMEE
Klik om te vergroten...
Ja, het is een enorm gat… Weet er alles van. Maar als je letterlijk je gezondheid in stukjes ziet vallen dan moet er toch echt een knop omgaan.

Ik heb met zoveel spijt geleefd. Een jaar lang iedere week naar het ziekenhuis, niet wetende of het nog goed zou komen.

Het besef dat je maar 1 lichaam hebt en je het jezelf nooit vergeeft als het misgaat.

Inderdaad… Zoek hulp en stop. 🙁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zijn in geen geval normale hoeveelheden en dat weet je zelf ook wel ouwe snuifdoos

a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#3
hierbij mijn vraag dus.
ben benieuwd.
ik heb op mijn hoogste pieken mag lijnen van 650 gram gesnoven toen had ik wel een flinke k hole.

maar mijn vraag is wat gebeurt er als je ds 1 gram opsnuift in een keer ?
een goodtrip of een badtrip ? of pleur je gwn in coma .
dodelijk is het niet, dat lijkt me sterk .

maar deel je ervaringen gerust.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je neus neemt maar een bepaalde hoeveelheid op. Dus je kan beter tussen poses houden ertussen. Wat je nog meer in je neus stopt is dus zonde van je Ketamine.

Dood ga je niet nasaal.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
MaddMonkey zei:
Dat zijn in geen geval normale hoeveelheden en dat weet je zelf ook wel ouwe snuifdoos

Klik om te vergroten...
Hij heeft een flinke tolerantie, en hij wilde eigenlijk stoppen… Maar goed. 😅
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Hij heeft een flinke tolerantie, en hij wilde eigenlijk stoppen… Maar goed. 😅
Klik om te vergroten...
Het was wellicht iets te gekscherend van mijn kant, maar dit is nou niet echt stopgedrag of wel?

Nog geen 2 weken geleden gaf ie aan ermee bezig te zijn. Blijkbaar waren alle vorige signalen niet voldoende reden tot zorgen.

We kunnen misschien beter de vraag stellen; Aaron ,hoe gaat het nu met je?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
😵☠️
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#8

Vermoedelijk aaron vanavond
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb het keurig bij 1 gram gehouden. alleen idk ik wil wel stoppen maar de enige reden dat ik wil stoppen is voor het geld. want ik heb nu een gezonde balans gevonden, en merk eigenlijk dat het positief werkt. heb minder last van mijn angsten daarbij werk ik nu ook gewoon weer. en in de avond neem ik dan het moment voor mezelf. met keta. het beste is natuurlijk om niks te gebruiken. maar dan vind ik het leven zo eentonig. het is alsof ik geen geluks hormonen aanmaak, attans te weinig. kan ook aan mijn adhd in combinatie met ptss liggen. waarbij ik ook nog een medicatie slik.
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
Het was wellicht iets te gekscherend van mijn kant, maar dit is nou niet echt stopgedrag of wel?

Nog geen 2 weken geleden gaf ie aan ermee bezig te zijn. Blijkbaar waren alle vorige signalen niet voldoende reden tot zorgen.

We kunnen misschien beter de vraag stellen; Aaron ,hoe gaat het nu met je?
Klik om te vergroten...
zo je volgt me gewoon hoe onthoud je dat ??
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Denk een beetje aan je blaas, straks krijg je je verjaardagskaarsjes niet meer uit.
Klik om te vergroten...
blaas heb ik nog nooit klachten van gehad. heel appart maar denk dat ik gwn een sterke blaas heb, ik spuug btw de drap ook uit en drink altijd minimaal 1 liter water als ik gebruik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Denk een beetje aan je blaas, straks krijg je je verjaardagskaarsjes niet meer uit.
Klik om te vergroten...
Goud. Deze voeg ik toe aan mijn comedy collectie.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
WAZA zei:
pas maar op met grapjes over hoge doseringen.. ik had ooit per ongluk van een bepaalde drug 10x te veel genomen.. daarna doodziek geworden witte ontlasting en sliep 17 uur per dag voor een maand of 4, bloeddruk naar de klote en volgens mij ook een hersenbloeding er bij..

Geen zin om er bij te zetten welke drug (was designer) mAAR je weet hoie he gaat.. je voelt je goed en blijft bijpakken.... zoiets was het bij mij. Ik zat in de lethal dodelijke dosis toestand.. oeps

Kijk echt uit met drugs en welke hoeveelheden.. stay sharp.. ja je voelt je goed en ineens stort het kaartenhuis in elkaar en denk je van oeps ik voel me ineens zeer kut
Klik om te vergroten...
Klinkt bijna als 'Sleeping beauty syndrome' klinkt mooi maar is hel.. heb op YouTube er wat filmpjes over gezien na de zoektocht op interwebs
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
aaronvk zei:
blaas heb ik nog nooit klachten van gehad. heel appart maar denk dat ik gwn een sterke blaas heb, ik spuug btw de drap ook uit en drink altijd minimaal 1 liter water als ik gebruik.
Klik om te vergroten...
Tot je stopt en je je pis niet meer kan ophouden.

Been there, done that. Je komt jezelf nog wel tegen. 1000 keer tips gegeven maar je blijft zo eigenwijs. Succes ermee
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Tot je stopt en je je pis niet meer kan ophouden.

Been there, done that. Je komt jezelf nog wel tegen. 1000 keer tips gegeven maar je blijft zo eigenwijs. Succes ermee
Klik om te vergroten...
ik heb vaak als ik ket gebruik dat ik heel vaak naar de wc moet en nodig ook , dus als je verslaafd ben geweest en wil stoppen, gooit die het eigelijk in de reverse,
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
ik heb vaak als ik ket gebruik dat ik heel vaak naar de wc moet en nodig ook , dus als je verslaafd ben geweest en wil stoppen, gooit die het eigelijk in de reverse,
Klik om te vergroten...
Ik moest bijna met een katheter leven door dat spul. Maar hey, snuif vooral grammen in 1 keer. Je blaas is vast een uitzondering en heel sterk.

Heb het niet persoonlijk naar jou hoor… Maar vind het nogal naïef. En jammer. Heb zoveel tips gegeven
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Ik moest bijna met een katheter leven door dat spul. Maar hey, snuif vooral grammen in 1 keer. Je blaas is vast een uitzondering en heel sterk.

Heb het niet persoonlijk naar jou hoor… Maar vind het nogal naïef. En jammer. Heb zoveel tips gegeven
Klik om te vergroten...

oei ja das nie zo fijn, gelukkig ben je er al een tijd van af, enigsinds snap ik hem ook want hij zit gewoon in een te groot gat waar die uit probeerd te klimmen maar steeds verder valt, waar in die eerst de tips waardeerd maar daarna tog vervagen en zn gangentje verder gaat, gelukkig heb je je tips en ervaring gedeeld en is het aan hem .


naar de gebruiker hier, STOP ERMEE
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 gram ket......is dit niet echt een beetje teveel van het goede?
Dit gaat een blaas beslist niet waarderen, en je nieren ook niet te laat is te laat en reserve blazen is ook alweer zo'n punt van aandacht.
Je wordt er beslist niet blij van!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ja, het is een enorm gat… Weet er alles van. Maar als je letterlijk je gezondheid in stukjes ziet vallen dan moet er toch echt een knop omgaan.

Ik heb met zoveel spijt geleefd. Een jaar lang iedere week naar het ziekenhuis, niet wetende of het nog goed zou komen.

Het besef dat je maar 1 lichaam hebt en je het jezelf nooit vergeeft als het misgaat.

Inderdaad… Zoek hulp en stop. 🙁
Klik om te vergroten...
Laat hem zichzelf nou maar tegenkomen, dit gaat nergens heen. 🤣

leuk man, een katheter, wie wil dat nou niet? Dan ben je echt “the man” op het school plein
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
1637702874699.png

Maarja is natuurlijk grapje - moeje helemaal niet willen. Wees voorzichtig met je eige!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."