#1
Net als veel andere mensen in de thread ben ik ook best fan van keta in combinatie met MDMA. Pas geleden voor het eerst gedaan, echt een geweldige ervaring.
pascal828 zei:Maar na 1.5 uur toen het ongeveer was uitgewerkt voelde ik mij opeens heel brak en werd een beetje sip..
Vaste klant zei:Ik denk dat dit komt omdat de ket maar een uurtje duurt ongeveer. Toen het was uitgewerkt had je misschien het gevoel dat je pillen ook begonnen uit te werken waardoor je een beetje sip werd. Ik denk dat als je nog een lijntje/puntje ket had gedaan dat je weer in die zelfde space was gekomen en het gewoon weer naar je zin had.
paar keer mdma & xtc gedaan. heerlijke combiDubz zei:Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.
pascal828 zei:Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..
Aalpoepert zei:Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak.Immo zei:Aalpoepert zei:Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
Iedereen zijn mening verschilt en ik denk dat het ook te maken heeft hoe vaak je MDMA hebt gedaan en hoe erg je dat lovegevoel nog hebt. Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer energiek door de MDMA, juist heel rustig. Een beetje pep vind ik zelf heerlijk en ik vind dat het zeker een synergie vormt, bij mij wordt het love gevoel niet minder. Gelukkig maar.Aalpoepert zei:Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak.Immo zei:Aalpoepert zei:Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
Ook wanneer ik xtc op heb, en ik ga lekker en ik pak een lijntje pep erbij om het op te hogen, dan raak ik mijn xtc roes kwijt.
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de *modknip*. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."