Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskutflikken

kutflikken

55 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#1
gamerboy007 zei:
Met 1gr coke op, vind ik die laatse 2 plaatjes wel HEERLIJK ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat je daar een gram coke voor nodig hebt, hehe.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
van de week met carnaval zat ik buiten, verkleed als piraat een joint te draaien met mijn kleine broertje(15) langs me, komt er een agent langs, die kijkt, grijnst en komt op ons afgelopen, zegt ie: jongens dat lijkt me niet de bedoeling of wel?
ik zei: even een joint roken voor ik naar bed ga kan toch geen kwaad of wel?
die agent: neu neu, fijne carnaval he!

zo kan het dus ook
Klik om te vergroten...


Heb nog niet anders meegemaakt, behalve in de trein ofzo, het is me al zeker 5 keer gebeurd dat ik met een maat van me ergens op een parkeerplaats stond met de auto en dat ze ff kwamen vragen wat we aan het doen waren. Altijd zo van, oh alleen ff jointje roken, helft van de keren hebben ze nog niet eens voor ID gevraagd.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flip Trip zei:
cropp zei:
van de week met carnaval zat ik buiten, verkleed als piraat een joint te draaien met mijn kleine broertje(15) langs me, komt er een agent langs, die kijkt, grijnst en komt op ons afgelopen, zegt ie: jongens dat lijkt me niet de bedoeling of wel?
ik zei: even een joint roken voor ik naar bed ga kan toch geen kwaad of wel?
die agent: neu neu, fijne carnaval he!

zo kan het dus ook
Klik om te vergroten...


Heb nog niet anders meegemaakt, behalve in de trein ofzo, het is me al zeker 5 keer gebeurd dat ik met een maat van me ergens op een parkeerplaats stond met de auto en dat ze ff kwamen vragen wat we aan het doen waren. Altijd zo van, oh alleen ff jointje roken, helft van de keren hebben ze nog niet eens voor ID gevraagd.
Klik om te vergroten...

zie je er dan geen 18 uit? :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Milos zei:
zie je er dan geen 18 uit? :grin:
Klik om te vergroten...

Jao normaalgesproken wel, maar hier hebben ze blijkbaar last van drugsrunners en normaal gesproken moet je je altijd legitimeren, vooral als je in een auto zit. Rijbewijs enzo, maar ze horen dat we uit de buurt komen endan is het goed normaal.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
van de week met carnaval zat ik buiten, verkleed als piraat een joint te draaien met mijn kleine broertje(15) langs me, komt er een agent langs, die kijkt, grijnst en komt op ons afgelopen, zegt ie: jongens dat lijkt me niet de bedoeling of wel?
ik zei: even een joint roken voor ik naar bed ga kan toch geen kwaad of wel?
die agent: neu neu, fijne carnaval he!

zo kan het dus ook
Klik om te vergroten...


Was dat toevallig niet een vent in verkleed kostuum ? ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee zeker niet, want dan was ie opgepakt voor joyriding in een politieauto denk ik
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamerOfDreams zei:
bedankt voor de frisse wending ellesdee
Klik om te vergroten...
:grin: :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flip Trip zei:
cropp zei:
van de week met carnaval zat ik buiten, verkleed als piraat een joint te draaien met mijn kleine broertje(15) langs me, komt er een agent langs, die kijkt, grijnst en komt op ons afgelopen, zegt ie: jongens dat lijkt me niet de bedoeling of wel?
ik zei: even een joint roken voor ik naar bed ga kan toch geen kwaad of wel?
die agent: neu neu, fijne carnaval he!

zo kan het dus ook
Klik om te vergroten...


Heb nog niet anders meegemaakt, behalve in de trein ofzo, het is me al zeker 5 keer gebeurd dat ik met een maat van me ergens op een parkeerplaats stond met de auto en dat ze ff kwamen vragen wat we aan het doen waren. Altijd zo van, oh alleen ff jointje roken, helft van de keren hebben ze nog niet eens voor ID gevraagd.
Klik om te vergroten...

in de trein mag je gewoon een joint draaien hoor, die ik zo vaak, ik vraag altijd aan de conducteur als ik hem zie of hij er niet over gaat miepen, en nog nooit mocht het niet
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vriend van mij heeft anders laatst wel een boete gekregen voor een joint draaien in de metro.. Als beschrijving stond er voorbereiden van gebruik harddrugs :confused:
Sowieso hangt het er ook vanaf hoe druk het is denk ik.. Je mag overdag in een volle trein waar kinderen bij zitten geen joint draaien. Als het nacht is en het is heel rustig dan zullen ze wat coulanter zijn.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Flip Trip zei:
....
Klik om te vergroten...

in de trein mag je gewoon een joint draaien hoor, die ik zo vaak, ik vraag altijd aan de conducteur als ik hem zie of hij er niet over gaat miepen, en nog nooit mocht het niet
Klik om te vergroten...

Ik had het over roken, met thunderdome in december hadden ze me betrapt met een joint, maar we waren al achter Den Bosch, dus volgende halte moesten we zijn, hehe. Geen boete of niks.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#11
mededrugsgebruikers,

ik heb vorige week truffels besteld via een onlinesmartshop
nu het is zondag toegekome, maar het pakje was al open :confused:
dus alles zat erin wat ik besteld had buiten de truffels
er was ook een briefje van de politie bij

nu moet ik dus straks om 13.00 naar de flikke gaan voor een gesprek of weet ik veel wat :angry:
het is niet de eerste keer.. dus wat kan ik me precies verwachten?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
aangifte doen wegens schending briefgeheim ?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relax, ze kunnen je niets maken, truffels (sclerotia) staan niet op de opiumlijst als het goed is.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Petrovic zei:
Relax, ze kunnen je niets maken, truffels (sclerotia) staan niet op de opiumlijst als het goed is.
Klik om te vergroten...

ook niet in belgië?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Putte is in Belgie he, dus ze zijn daar wel degelijk illigaal.

Maar dan nog ist kinderachtig gedoe en zou ik me nergens druk over maken nee.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Putte is in Belgie he, dus ze zijn daar wel degelijk illigaal.

Maar dan nog ist kinderachtig gedoe en zou ik me nergens druk over maken nee.
Klik om te vergroten...

dank, dat is een opluchting :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vraag ze of ze er daarwerkelijk in hebben gezeten. je vingerafdrukken staan er immers niet op. en altijd mogelijk dat je een verkeerd artikel hebt aangeklikt.

dus. al 1 dubio en twee redenen dat ze je niet kunnen pakken erop.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
Vraag ze of ze er daarwerkelijk in hebben gezeten. je vingerafdrukken staan er immers niet op. en altijd mogelijk dat je een verkeerd artikel hebt aangeklikt.

dus. al 1 dubio en twee redenen dat ze je niet kunnen pakken erop.
Klik om te vergroten...

denk je dat ze zo naiëf zijn?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
volgens de wet ben je niet tot antwoorden verplicht. je hebt gewoon geen idee, waarom die er ook tussen zaten.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow... ik vind dit wel erg ver gaan, zomaar iemands post openmaken? :openmouth: Ik wist niet dat dat ook al kon tegenwoordig. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."