#1
GHB ben ik het inderdaad ook wel mee eens, 5ml en ik voel me heerlijk. Maar ik ben een grote vent, dus ietsje minder zal het voor iemand anders vast ook wel goed doen. ![:grin:]()

DrippTone zei:Maar zorg gewoon dat je het niet gebruikt om je beter te gaan voelen wanneer je op het diepste punt van je depressie bent. Ga het ook niet gebruiken als slaap middel of iets. Dat zijn bij mijn weten de 2 punten waarop de meeste mensen verslaafd raken aan de GHB.

Flip Trip zei:DrippTone zei:MDMA is wat je zoekt.![]()
Helemaal mee eens, het euforisch in je topic naam schreeuwt al mdma. hehe.
Inderdaad, de enige drug die hij zoekt is levensvreugde, soms moet je er wel lang achter zoeken. Of eens goed neuken, vind je dat geen euforische drug dan? Alles beter dan die afkick van MDMA de dag ernaExceptionalInsight zei:Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
petekay zei:ik las ergens dat als je onder invloed bent van MDMA , en al in negatieve mooth zat, je tijdens de trip nog dieper in een negatieve gedachtenspiraal komt.
Klopt dat?
Albino, welke pep bedoel je dan precies?

Jokkelshizzle zei:Gebruik nooit weed pillen zijn veel beter voor je zij iemand tegen mij.
ik ben gelijk maar overgestapt naar coke
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."