Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug zoek ik ? (Euforisch)

Welke drug zoek ik ? (Euforisch)

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB ben ik het inderdaad ook wel mee eens, 5ml en ik voel me heerlijk. Maar ik ben een grote vent, dus ietsje minder zal het voor iemand anders vast ook wel goed doen. :grin:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik nooit weed pillen zijn veel beter voor je zij iemand tegen mij.
ik ben gelijk maar overgestapt naar coke
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#3
thnx voor de reacties :wave:
ik ga me dan ook eens verdiepen in GHB . Ik zag in het programma Afkicken van BNN een kerel (Niels heet hij geloof ik) die een overdosis GHB had genomen. Ik was er redelijk van geschrokken en heb me daarom nog niet in verdiept.

Ik vraag me wel af hoe je GHB verantwoord gebruikt, natuurlijk zal dat per persoon verschillen, maar is het iets wat je bijv. maximaal 1x per week moet doen om het in de hand te houden, of 1x per maand?
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heroine :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me wel eens vercrackt gevoelt van MDMA, vooral toen ik het op een fout feestje nam en ik ook nog dienst moest staan, ik voelde me echt fucking junkerig en naar... Iedereen die nuchter zich vermaken kon en ik met m'n leipe kop daartussen, schaamde me dood.

Maar het zal wel veel minder ver gaan dan met paddo's. Als ik bad ga op paddo's is het echt 5 uur KUT, echt zwaar, zwaar kut.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik GHB maar eens in de maand, op het moment is het al weer anderhalve maand geleden dat ik het heb gebruikt.

Maar zorg gewoon dat je het niet gebruikt om je beter te gaan voelen wanneer je op het diepste punt van je depressie bent. Ga het ook niet gebruiken als slaap middel of iets. Dat zijn bij mijn weten de 2 punten waarop de meeste mensen verslaafd raken aan de GHB.

Overdoseren gaat niet zo snel zolang je maar onder de 5 ml blijft per uur, dus stel je bent van gemiddelt postuur, dan zou ik 3,5ml nemen, wachten tot je wat voelt. En pas een uur na inslag weer nieuwe doses nemen. Meestal krijg je GHB in een mooi klein wit buisje met een schroef dopje, die zijn precies 5ml tot de rand toe. Of als je groot inkoopt dan kun je die buisjes bij de smart shop halen, is makkelijk voor als je naar een feestje gaat. en ideaal om gewoon goed te doseren.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA, GHB, of een lichte dosis 2-CB.

Have fun.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is bij iedereen verschillend, de een is verslavingsgevoeliger als de ander.
en het gaat erom dat je sterk genoeg blijft om er vanaf te blijven.

bij mij loopt het niet uit de hand met 2 keer in de week( vrijdag avond en zaterdagavond)
(en heel soms zondag overdag een beetje)

overdoseren (het is mij ook gebeurt in het verleden meerdere malen) ligt aan jezelf
en is gewoon niet na denkend teveel of te snel bij pakken.

het is ook niet zo dat je na 1 keer zegt van nu weet ik wat mijn dosering is en nu ga ik lekker
met een gtje op naar de kroeg.

leer hoe je het moet gebruiken en zoiezo in het begin altijd thuis, liefst met iemand erbij.

hoeveel je moet pakken is moeilijk te zeggen aangezien het ten 1e bij iedereen verschillend is.
en ten 2e is het afhankelijk hoe sterk geconcentreerd je ghb is.

vrijwel altijd geld hoe dikker/stroperiger je ghb is hoe sterker die is.
pas alleen op dat je niet met GBL te maken krijgt want dit is 2 maal zo sterk kwa werking. maar heel erg dun lijkt op water.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent toch niet achterlijk ofwel? Als je zon effect wil neem je of uppers of downers ( genoeg keus dus ) en geen psychedelics, hoe logisch kan het zijn.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Maar zorg gewoon dat je het niet gebruikt om je beter te gaan voelen wanneer je op het diepste punt van je depressie bent. Ga het ook niet gebruiken als slaap middel of iets. Dat zijn bij mijn weten de 2 punten waarop de meeste mensen verslaafd raken aan de GHB.
Klik om te vergroten...


inderdaad!!

ga ook niet jezelf voor de gek houden om te zeggen bijvoorbeeld doordeweeks,
ach 1 buisje kan geen kwaad, want dit groeit uit tot verslaving.
houd je aan je afgesproken dagen.
ik zou zeggen 1 keer per week kan weinig kwaad als je je daar ook egt aan houd!.
mij lukt 2 keer per week maar het ligt aan jezelf of je dit kunt.
vooral omdat ghb eigenlijk geen kater geeft als je het af en toe gebruikt is de verleiding nog groter om ff snel een gtje te pakken.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou het gewoon lekker bij een lekker biertje houden :beer:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
MDMA is wat je zoekt. :wink:
Klik om te vergroten...


Helemaal mee eens, het euforisch in je topic naam schreeuwt al mdma. hehe.
Klik om te vergroten...

Is ook wat ik dacht :)

Alleen niet te veel nemen, en je goed inlezen en voorbereiden ! 5-HTP, vitamine B en vers fruit voor en na, en goed de tandjes poetsen hehe
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, de enige drug die hij zoekt is levensvreugde, soms moet je er wel lang achter zoeken. Of eens goed neuken, vind je dat geen euforische drug dan? Alles beter dan die afkick van MDMA de dag erna
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
daarom GHB , wat eigenlijk vrijwel geen kater geeft.
soms voel je je de dag erna zelfs beter :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het klinkt hypokriet, vooral omdat ik zelf ook niet heilig ben, maar als je niet lekker in je vel zit moet je eigenlijk geen drugs nemen. Ik merk zelf dat zelf een drug zoals mdma je altijd een nog negatiever gevoel kan geven. Het is riskant. De laatste keer mdma zat ik ook niet lekker in mn vel en ik heb me nou niet echt lekker gevoeld. Negatieve gevoelens werden ook versterkt.

De drugs die je negatieve gevoelens niet naar de voorgrond brengen zijn vooral mdma, alcohol, coke en speed denk ik dan. Maar het kan altijd omslaan. Zelfs bij mdma dus..
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#17
petekay zei:
ik las ergens dat als je onder invloed bent van MDMA , en al in negatieve mooth zat, je tijdens de trip nog dieper in een negatieve gedachtenspiraal komt.
Klopt dat?

Albino, welke pep bedoel je dan precies?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel gewoon speed. Amfetamine dus. MDMA kan ook, vooral de eerste keer is helemaal geweldig en je krijgt er een heel erg heftig euforisch gevoel van. Bij xtc/kristallen heb ik alleen soms een opgeblazen gevoel en vind het niet lekker zitten in me buik. Vandaar ga ik voor speed. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met wat Meth-amf of Crack, daar zal je jezelf wel goed van voelen.

:wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jokkelshizzle zei:
Gebruik nooit weed pillen zijn veel beter voor je zij iemand tegen mij.
ik ben gelijk maar overgestapt naar coke
Klik om te vergroten...

:stoned: :tearsofjoy:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA = perfect for u

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."