#1
lieve mede-DF'ers
voor ik lid was op dit forum had ik nog zo goed als geen ervaring met harddrugs , gewoon een keer mdma genomen en verder niets. Ik ben me meer beginnen verdiepen in de verschillende drugs en hun effecten , en tripreports lezen vind ik egt ontspannen !
nu voel ik sinds dat ik lid ben ook de drang om vele soorten drugs uit te proberen ook te vergroten (vooral de tripmiddelen dan)
heeft iemand ook dit gevoel ?
grtz , mich
voor ik lid was op dit forum had ik nog zo goed als geen ervaring met harddrugs , gewoon een keer mdma genomen en verder niets. Ik ben me meer beginnen verdiepen in de verschillende drugs en hun effecten , en tripreports lezen vind ik egt ontspannen !
nu voel ik sinds dat ik lid ben ook de drang om vele soorten drugs uit te proberen ook te vergroten (vooral de tripmiddelen dan)
heeft iemand ook dit gevoel ?
grtz , mich

