Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBliksemschicht door je hersenpan

Bliksemschicht door je hersenpan

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de laatste tijd last van soort van stroom/bliksenschichten die af en toe door me hersenpan schieten :rolleyes:

Duurt een halve seconde tot een seconde...vreemd en bizar :openmouth:

Kan dit komen door MDMA, Lsd, truffels, weed?

En ja ik ben nuchter :grin:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien serotoninesyndroom? Heb al vaker gehoord en gelezen dat je daarvan ook van die schokjes door je hoofd kunt krijgen.
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb hier ook een tijdje last van gehad na een paar weekenden grote hoeveelheden mdma te nemen..

beter stop je even met gebruiken :wink:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
WieIsHet zei:
heb hier ook een tijdje last van gehad na een paar weekenden grote hoeveelheden mdma te nemen..

beter stop je even met gebruiken :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, komt echt door die bergen serotonine dan. Die moet je lichaam kwijt. :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
true, kan door serotonine komen.

doe eens wat research, kan gevaarlijk zijn namelijk!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd. Teveel/vaak mdma. Kan ook altijd nog ff dokter langsgaan ofzo..
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok..Houd het vanaf nu even stil en alleen maar weed/hasj :stoned:

Thx voor de reply's :)
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik weet niet of je antidepressiva of mao-remmers gebruikt, maar volgens mij heb je alleen dan/voornamelijk dan, kans op dat serotonine syndroom.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PipstothePoX zei:
ik weet niet of je antidepressiva of mao-remmers gebruikt, maar volgens mij heb je alleen dan/voornamelijk dan, kans op dat serotonine syndroom.
Klik om te vergroten...
Als je echt veel MDMA o.i.d. gebruikt ook wel hoor. AD's en MAO-remmers maken de kans erop alleen groter. Maar de kans is dus al groot bij veel gebruik.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb in het verleden ook veel mdma gebruikt maar ik had er toen nooit last van, maar ongeveer een maand geleden heb ik het 2 keer gehad. Ik weet niet of daar een verband tussen is maar het voelt iig heel erg raar.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk niet dat DjStayla last heeft van een serotonine syndroom aangezien hij eind januari samen met mij zijn eerste MDMA gehaald heeft en hij niet kan gebruiken in het weekend en doordeweeks netjes werkt. Wel blijft feit dat die bliksemschichten te maken hebben met MDMA gebruik en dus zou ik adviseren om echt die 3 maanden regel in acht te nemen. Ik heb met kerst MDMA op en dus ga ik 7 maart weer wat nemen. En verdomme, dat is moeilijk ja maar hou van je lijf en de functie ervan, zo hou je jezelf fris en fit!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Garden State.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moest een beetje aan Gardenstate denken!

Maar kan idd ook door de mdma komen, je serotonine-systeem is dan van flink van slag.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bloedsomloop in een ader?

Sowieso vind ik stimulerend drugs erg verdacht en risicovol als het gaat om het oppikken van lichamelijke klachten en ongemakken in je stelsel. MDMA een tijdje mee geexpirimenteerd in m'n vroegere tijd, en wat speed of coke heel af en toe. Maar ik snap niet hoe mensen het presteren volop door te gaan op die materialen. Na 1 nachtje vond ik het voor lange tijd altijd al weer genoeg. Nu helemaal niet meer.
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ook last van gehad, helaas.
Begin september n keer teveel mdma gehad, en de nacht erna schrok ik steeds wakker van die bliksemschichten :rolleyes:
Take care..
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
Bloedsomloop in een ader?

Sowieso vind ik stimulerend drugs erg verdacht en risicovol als het gaat om het oppikken van lichamelijke klachten en ongemakken in je stelsel. MDMA een tijdje mee geexpirimenteerd in m'n vroegere tijd, en wat speed of coke heel af en toe. Maar ik snap niet hoe mensen het presteren volop door te gaan op die materialen. Na 1 nachtje vond ik het voor lange tijd altijd al weer genoeg. Nu helemaal niet meer.
Klik om te vergroten...

dat denk ik dan ook elke keer weer
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb het met vliegen, en vooral met dalen.

stop inderdaad eventjes en kijk hoe het verder gaat
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Onweer in je hoofd is vreselijk.
gelukkig heb ik zonneschijn in een zakje.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:
Onweer in je hoofd is vreselijk.
gelukkig heb ik zonneschijn in een zakje.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Hoe is het er nu mee djstayla, al beterschap in zicht?
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Holden zei:
loadrunner zei:
Onweer in je hoofd is vreselijk.
gelukkig heb ik zonneschijn in een zakje.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Hoe is het er nu mee djstayla, al beterschap in zicht?
Klik om te vergroten...

Ja gaat beter, weinig tot geen last meer van,,,volgende keer minder nemen met gebruik :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."