#1
dont we all!!Argulas zei:Ma toch liefst ontwijke ze![]()
ma zo werkt het leven nu eenmaal nie altijd

dont we all!!Argulas zei:Ma toch liefst ontwijke ze![]()

ghb is drugs, maar gbl is toch gewoon een legaal schoonmaakmiddel..als in niet beboetbaar?Frisko zei:ben er vrij zeker vanzommes zei:Frisko heeft hoogstwaarschijnlijk gelijk, het zal niet erger zijn dan een afgrijselijke preek over drugs en een boetetje van rond de 350,-
ben zelf ook gepakt met een prutske(nie veel drugs) en heeft mij ook zoveel gekost + centrum voor alcohol en drugsbegeleiding.
andere keer ben ik dan weer met een HELE HOOP GHB EN GBL(10+ liter) en nog wa andere zooi gepakt en nu moet ik voorkomen voor rechtbank van 1ste aanleg.
1ste aanleg kijken ze of ikvoor correctionele rechtbank moet komen al dan niet!!!
hoop dat het niet zo een vaart loopt.
dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
Wel als je ook GHB liggen hebt en opgepakt wordt als dealer/maker van GHBpieter-b zei:ghb is drugs, maar gbl is toch gewoon een legaal schoonmaakmiddel..als in niet beboetbaar?Frisko zei:ben er vrij zeker vanzommes zei:Frisko heeft hoogstwaarschijnlijk gelijk, het zal niet erger zijn dan een afgrijselijke preek over drugs en een boetetje van rond de 350,-
ben zelf ook gepakt met een prutske(nie veel drugs) en heeft mij ook zoveel gekost + centrum voor alcohol en drugsbegeleiding.
andere keer ben ik dan weer met een HELE HOOP GHB EN GBL(10+ liter) en nog wa andere zooi gepakt en nu moet ik voorkomen voor rechtbank van 1ste aanleg.
1ste aanleg kijken ze of ikvoor correctionele rechtbank moet komen al dan niet!!!
hoop dat het niet zo een vaart loopt.
dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
idd volgende maand is het de volgende editieBlackRobBlunt zei:Topic is een jaar oud :P
des te waarschijnlijker dat ts ons kan vertellen met hoeveel oorvijgen hij er vanaf is gekomen.BlackRobBlunt zei:Topic is een jaar oud :P
geox zei:Ohja, een tip..
Pak de afrit voor Dour daar wordt je niet gecontroleerd..

Bartyo zei:Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Dour, nu is mijn vraag: wordt er gecontrolleerd bij de ingang van het festival?
Ik denk dat wij met de trein gaan, en vanuit daar de pendelbus pakken, hebben we daar ook kans gecontrolleerd te worden?
Ik denk dat we alleen wiet meenemen naar Dour..
Thanks![]()
![]()

Bartyo zei:Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Dour, nu is mijn vraag: wordt er gecontrolleerd bij de ingang van het festival?
Ik denk dat wij met de trein gaan, en vanuit daar de pendelbus pakken, hebben we daar ook kans gecontrolleerd te worden?
Ik denk dat we alleen wiet meenemen naar Dour..
Thanks![]()
![]()
geox zei:Bartyo zei:Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Dour, nu is mijn vraag: wordt er gecontrolleerd bij de ingang van het festival?
Ik denk dat wij met de trein gaan, en vanuit daar de pendelbus pakken, hebben we daar ook kans gecontrolleerd te worden?
Ik denk dat we alleen wiet meenemen naar Dour..
Thanks![]()
![]()
Op het perron van Dour werden wel controles gehouden heb ik me laten vertellen, er waren ook (drugs)honden, ze pikten random mensen eruit die dan mee naar het bureau moesten voor controle. Maar je hoeft je geen zorgen te maken als je wat wiet hebt daar gaan ze niet lastig voor doen zolang het ( volgengs hun ) in de gebruikshoeveelheid ligt.

dat is te veel ja. of je het risico wil nemen hangt van jou af, ik zou het toch wel doen maar let er dan wel op dat je de afslag voor dour neemt. je kan maar beter op veilig spelenBartyo zei:Bedankt voor jullie reacties![]()
Dus 10 gram wiet meenemen is eigenlijk al te veel, buiten gebruikershoeveelheden?
Is het het waard het risico te nemen?
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."