lysergine25 zei:
Argulas zei:
Ik ben dus gepakt op de afrit van DOUR door de douane, eerste keer dour, dus ik wist niet dat ze daar alle jaren controleren blijkbaar...
Was wel ff een bummer op de feestsfeer. Mij gewoon eruit gepikt omdat ik dreadlocks heb en er wat hippie-achtig uitzie eh... DISCRIMINATIE noem ik da ! :P
Wat een huftertjes, DOUR waarv is dat in godsnaam ?
Dat ligt tegen de grens van frankrijk, in Wallonië.
lysergine25 zei:
Je Hartje !!!!
grrrrrrrr ..... kon je die dan niet snel opeten ?
nee, ik denk niet dat dat een goed idee was, dan zou ik al mega trippend nog naar het festival verder rijden, gerief uit de auto naar camping sleuren, ticket inwisselen, toegangsbandje fixen enzo.. zou zeker niet gelukt zijn
Wel ENORM spijtig dat ik het kwijt ben. Gelukkig heb ik er nog 1tje! Khad er meer moeten kopen toen ik de kans had
lysergine25 zei:
Ik zou wel dreads willen groeien maar juist om deze reden doe ik het niet.
Met dreads wil iedere agent(e) je anaal doorzoeken, ik haat dat soort dicriminatie.
Mij laten ze vrolijk door tuffen al is het 5000 km ....
Mja, maar buiten dat, ben ik toch enorm blij dat ik dreads heb ze. Nog geen seconde spijt van sinds ik ze heb. Kzou echt niet meer zonder kunnen denk ik
lysergine25 zei:
Hoe goed had je het verstopt ?
Wel kut hoor geen dope op je feesssie en dan nog op zoek moeten ook.
Sterkte
Stonie
Nee, totaal niet verstopt eigenlijk. Gewoon in men doosje (waar eigenlijk alles in zat) gestoken dat in men bagage zat. Ik had er totaal geen rekening mee gehouden. Achteraf gezien domme zet. Mja, had ook totaal geen controle verwacht.
Toen ik aangekomen was op het festival heb ik toch nog vloeibare lsd kunnen scoren en ook nog wiet. Was niet echt een probleem. Het zou wel toffer geweest zijn moest ik alles gewoon nog gehad hebben, dan zou het me ook een pak goekoper uitgekomen zijn.
Anyway, wijze les voor de volgende keer! Alles apart verstoppen en omwegen nemen.
Greetz, Argulas