#1
Frisko zei:dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
Laten we hopen van niet inderdaad. Helemaal voor je vriendin en toekomstige erfgenaam.
Frisko zei:dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
zommes zei:Frisko zei:dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
Laten we hopen van niet inderdaad. Helemaal voor je vriendin en toekomstige erfgenaam.
zwaardere zaken komen altijd voor 1ste aanleg eerst!!Doodkapje zei:zommes zei:Frisko zei:dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
Laten we hopen van niet inderdaad. Helemaal voor je vriendin en toekomstige erfgenaam.
ik hoop het ook niet voor jou. het belgische gerecht is traag... en als ze nog moeten kijken of je naar de correctionele moet dan is uw kans op gevangenis nog altijd heel reëel. veel succes ermee
Frisko zei:zwaardere zaken komen altijd voor 1ste aanleg eerst!!Doodkapje zei:zommes zei:Frisko zei:dus een gevangenisstraf zal da zeker nie opleveren want ik zit hier ook nog(nu toch nog althans)![]()
![]()
![]()
Laten we hopen van niet inderdaad. Helemaal voor je vriendin en toekomstige erfgenaam.
ik hoop het ook niet voor jou. het belgische gerecht is traag... en als ze nog moeten kijken of je naar de correctionele moet dan is uw kans op gevangenis nog altijd heel reëel. veel succes ermee
da is standaard zo omdat da via de onderzoeksrechter is gegaan ipv de procureur...
maia mn advocaat heeft mij toch gerustgestelt dat ik gene bang moet hebben voor een effectieve gevangenisstraf!!!
nu hopen dat hem weet waar hem over spreekt hé(ma daar twijfel ik nie aan)...![]()

Argulas zei:Ik ben dus gepakt op de afrit van DOUR door de douane, eerste keer dour, dus ik wist niet dat ze daar alle jaren controleren blijkbaar...
Was wel ff een bummer op de feestsfeer. Mij gewoon eruit gepikt omdat ik dreadlocks heb en er wat hippie-achtig uitzie eh... DISCRIMINATIE noem ik da ! :P![]()
lysergine25 zei:Argulas zei:Ik ben dus gepakt op de afrit van DOUR door de douane, eerste keer dour, dus ik wist niet dat ze daar alle jaren controleren blijkbaar...
Was wel ff een bummer op de feestsfeer. Mij gewoon eruit gepikt omdat ik dreadlocks heb en er wat hippie-achtig uitzie eh... DISCRIMINATIE noem ik da ! :P![]()
Wat een huftertjes, DOUR waarv is dat in godsnaam ?
lysergine25 zei:Je Hartje !!!!
grrrrrrrr ..... kon je die dan niet snel opeten ?
lysergine25 zei:Ik zou wel dreads willen groeien maar juist om deze reden doe ik het niet.
Met dreads wil iedere agent(e) je anaal doorzoeken, ik haat dat soort dicriminatie.
Mij laten ze vrolijk door tuffen al is het 5000 km ....
lysergine25 zei:Hoe goed had je het verstopt ?
Wel kut hoor geen dope op je feesssie en dan nog op zoek moeten ook.
Sterkte
Stonie

dont we all!!Argulas zei:Ma toch liefst ontwijke ze![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."