Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiftabak

Snuiftabak

31 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik heb onlangs snuiftabak gekocht. Hoe the fucking hell krijgen julie dit binnen? Het is Super Menthol. Ik maak er kleine lijntjes van. De pijn in de neus is bijna ondraaglijk. Any tips?
:wave:
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
kom je wel gewoon

grtz
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heb je eraan?
en is het niet schadelijk voor je neus:grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe meer je het gaat gebruiken, hoe minder pijn het in je neus doet.
het is gewoon effe gewoon worden.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSDmathXtc zei:
hoe meer je het gaat gebruiken, hoe minder pijn het in je neus doet.
het is gewoon effe gewoon worden.
Klik om te vergroten...

Snuiftabak is lekker ! :hearteyes:
P
PerrinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon een klein bultje op je vinger kloppen en weg snuiven. Ik gebruik het altijd als ik verkouden ben. :grin: Je hebt meteen een schone neus.
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#7
x_VorteX_x zei:
Wat heb je eraan?
en is het niet schadelijk voor je neus:grin:
Klik om te vergroten...

tabak roken is schadelijk voor de longen :grin:

grtz
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je kapotgaat van de pijn ga je toch geen troep snuiven waar je niets aan hebt of wel :tearsofjoy:

als je snuift en het enige wat je merkt is dat je neus pijn doet dan houdt je daar toch mee op?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat voor effect geeft het?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
als je kapotgaat van de pijn ga je toch geen troep snuiven waar je niets aan hebt of wel :tearsofjoy:

als je snuift en het enige wat je merkt is dat je neus pijn doet dan houdt je daar toch mee op?
Klik om te vergroten...

Die hard smoker ehh.. tabakgebruiker

[*]
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Koop dan gewoon snus.



Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat spul vond ik ook chill, vooral met een biertje en nog een peukie erbij :grin:
Massive tabakshot :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
PatrickBateman zei:
Koop dan gewoon snus.

Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
Klik om te vergroten...
Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het enige wat ik voelde was een extreem frisse neus :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
PatrickBateman zei:
Koop dan gewoon snus.

Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
Klik om te vergroten...
Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you. :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
PatrickBateman zei:
ExceptionalInsight zei:
PatrickBateman zei:
Koop dan gewoon snus.

Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
Klik om te vergroten...
Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you. :grin:
Klik om te vergroten...

jajoh roken is ook best relaxed.. tot je tumoren ter grootte van een pingpongbal ontwikkelt in je longen en niet meer normaal kan ademen zonder een halve kilo bloed en weefsel uit de hoesten/kotsen.
Beetje extreem maarach
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
PatrickBateman zei:
Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you. :grin:
Klik om te vergroten...
Het "genot" weegt niet op tegen de kans op ellende. Bij roken ben je nog stoer, zo'n vies ding onder je lip is alleen maar lastig. Tenzij het een fijn effect geeft, maar aangezien het gewoon nicotine is(?) betwijfel ik dat.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
T geeft een best wel fijn effect. Beetje verdoofd, ook in je hoofd. Toch een licht tintelend gevoel in je smoel:)

Tvoelt anders dan een trek van een peuk, plus in scandinavische landen doen ze het allemaal, dus daar ben je net als de rest onwijz lauw :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neem de linkerhand, met de palm naar beneden.hand plat houden,wijs de duim naar rechts.

tussen de duim en wijsvinger heb je nu een soort van hoekje, daar kan je een bolletje op leggen, en met gemak naarbinnen snuiven.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn :) ), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."