Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiftabak

Snuiftabak

31 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pwn3D zei:
Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn :) ), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
:wave:
Klik om te vergroten...
dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
Pwn3D zei:
Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn :) ), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
:wave:
Klik om te vergroten...
dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?
Klik om te vergroten...
Geen idee, nog nooit de kans gekregen om coke te doen. :)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom ga je niet lekker sabbelen op pruimtabak?
Deed mijn opa ook, kreeg hij mooie zwarte tanden van :grin:

y
yoyoyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...

Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... :confused: Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.

In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
yoyoyo zei:
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...

Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... :confused: Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.

In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!
Klik om te vergroten...

Je mag niet roken van mammie en pappie?
y
yoyoyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
yoyoyo zei:
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...

Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... :confused: Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.

In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!
Klik om te vergroten...

Je mag niet roken van mammie en pappie?
Klik om te vergroten...

Eigenlijk niet van mn schoonouders... :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
yoyoyo zei:
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...
Klik om te vergroten...

als je al niet mag roken van je ouders hoop ik niet dat je ouders je betrappen met een dikke punt snuiftabak op je sleutel, want dat geloven ze dan nooit :tearsofjoy:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
yoyoyo zei:
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...
Klik om te vergroten...

als je al niet mag roken van je ouders hoop ik niet dat je ouders je betrappen met een dikke punt snuiftabak op je sleutel, want dat geloven ze dan nooit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Feit :tearsofjoy:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Wat voor effect geeft het?
Klik om te vergroten...
nou ik moet je zeggen dat snuiftabak zeer verslavend is. Dat ervaar ik zelf als snuiftabak gebruiker. Telkens als ik er aan denk krijg ik een soort kick(gevoel) alsof ik weer moet gaan gebruiken. Ik weet niet of het schadelijk is voor mijn gezondheid, maar dat zou mij een worst wezen. Ik vindt het gewoon lekker...... :wave: :wave:
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#10

:beer:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#11
snuiftabak is lekker..ik gebruik het elke dag, en is beter dan al die andere troep.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
marko zei:
snuiftabak is lekker..ik gebruik het elke dag, en is beter dan al die andere troep.
Klik om te vergroten...
Beter in welk opzicht?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."