#1
dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?Pwn3D zei:Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
![]()
