#1
Ooh, je was bang voor een psychose! Dat verklaart het! Karma kicking your ass voor het pesten van AT!
Je moet eerst goed lezen voor je er een grap over probeerd te makenExceptionalInsight zei:Ooh, je was bang voor een psychose! Dat verklaart het! Karma kicking your ass voor het pesten van AT!
Neecropp zei:niet gewoon slecht geslapen?
Neecropp zei:jeugdtrouma?
Ja, maar ik zie niet welk verband dat heeft met wat ik had. Ik zag geen rare dingen ofzo, het was puur mentaal iets. Maar als je er meer over kan vertellen over wat jij denkt, graag.Petrovic zei:Heb je HPPD?
TrippyShit zei:Heeft het iets met drugsgebruik te maken? De laatste tijd doe ik heel rustig aan eigenlijk met drugs.
Ja, maar ik zie niet welk verband dat heeft met wat ik had. Ik zag geen rare dingen ofzo, het was puur mentaal iets. Maar als je er meer over kan vertellen over wat jij denkt, graag.
roflExceptionalInsight zei:Ooh, je was bang voor een psychose! Dat verklaart het! Karma kicking your ass voor het pesten van AT!
Gister zat ik in de trein met een vriend me, onderweg naar Woerden vanaf Utrecht cs.
Op een gegeven moment kwam er, zomaar uit het niets, een beetje het gevoel wat je krijgt als het in een trip, of met weed, zomaar opeens omslaat. Dat angstige, paniekerige gevoel wat je grijpt en om je heen slaat met de bijpassende ideeën als 'Ik moet hier weg'. Het 'leuke' aan het verhaal is; ik was gewoon nuchter. Het was ook geen volle coupé ofzo, in hoevere dat ermee te maken zou hebben, alhoewel ik daar zowiezo nog nooit paniekerig ofzo van ben geworden. Ik voelde me wel al een beetje appart omdat ik wat te weinig gegeten had die dag. Nu de vraag dus.. WTF was dit? Heeft het iets met drugsgebruik te maken? De laatste tijd doe ik heel rustig aan eigenlijk met drugs. Moet ik hier op letten? Wat is het en wat moet ik ermee en wat moet ik ervan denken?

Hier ben ik het mee eens idd. Vooral het paddo verhaal. Vroeger was het hoe leiper hoe beter. Bad gaan, voor mij niet. Tot ik een keer vanaf seconde 1 nogal bad ging. Met mdma precies hetzelfde verhaal, met blowen ook. Als je het ervaren hebt blijft het onbewust ergens hangen en soms komt het, totaal onbewust zonder dat je er bewust aan dacht, weer even om de hoek kijken. Om die reden blowde ik nog heel afentoe en vooral in kleine groepjes enzo. Ook met alcohol op had ik er minder last van. Maarja, na een tijd krijg je het ook met alcohol natuurlijk :P Kan me erg vinden in je verhaal. Maarja het was al stuk minder dus ik dacht dat het wel weer keertje kon. Verkeerd gedacht dus, gewoon ff kappen voorlopigGoedeWiet zei:Ik denk dat je hiervan kan leren dat het moeilijk is om dingen te defineren als je ze voor de eerste keer hebt. Maar het is wel zeker handig om er achter te komen wat het is en waar het aan ligt. Dit soort dingen zijn puur psychisch dus het is moeilijk om er vat op te krijgen. Ik vergelijk het een beetje met zoals we vroeger paddo's aten. Toen ik jong was (<17) en nog nooit van fout gaan had gehoord, kon ik zoveel paddo's eten als ik wilde, wanneer en waar ik maar wilde. Als je dan ervarender wordt, hoor je steeds meer verhalen over bad trips, en als je dan een keer zelf niet lekker in je vel zit en je denkt eraan in een dikke trip dan ga je zelf ook royaal fout. Vanaf dat moment is het nooit meer hetzelfde, omdat die gedachte altijd aanwezig is kan je niet meer fatsoelijk paddo's eten (in ieder geval niet meer zo onbezorgd als vroeger). Je kunt dit herstellen door er 'niet meer aan te denken'. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als de trip behoorlijk bad was. Met paniekaanvallen is dit ook ongeveer zo. Als je er nooit meer aan denkt zul je er weinig last van hebben, maar als je je er constant druk over maakt zul je ze snel hebben. Gewoon verder leven, beseffen dat het niets voorsteld en afleiding zoeken is daarom de beste remedie.
Maar jij hebt er pas 1 gehad. Dus misschien was het wel je laatste![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."