Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs nooit (meer)?

Welke drugs nooit (meer)?

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dirkie12Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Alles wat ik moet spuiten of snuiven zeg ik nee tegen (maar zeg nooit, nooit inderdaad).
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit kratom meer, dat werkt voor geen fluit, is best duur smaakt nergens naar
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
NOOIT meer GHB, na een keertje goed slecht ervan te zijn geweest is het wel goed geweest, wat een gore vieze rommel is dat..

En.... Speed, junkietroep, het enige leuke eraan is de relatief goedkope prijs wat je ervoor betaald, maar verder echt dikke rommel..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
In principe zeg ik nooit nooit, maar mijn voornemen zijn in ieder geval:

Nooit coke meer
Omdat ik het om te beginnen het geld niet waard vind, en mindfuck achteraf is de lol lang niet waard ! Ik ben hier vreemd genoeg ooit verslaafd aan geweest, maar nu wíl ik niet eens coke meer ! Sterker nog, na mijn laatste keer (toen ben ik erna door een hel gegaan) had ik nog wat over, en waar ik vroeger nooit een beetje coke over kon laten, ligt dit nog steeds in mijn la...

Nooit alcohol meer
Ooit ga ik nog eens een boek schrijven over mijn 1001 redenen om geen alcohol te drinken. Ik HAAT alcohol echt, om zo veel redenen. Ik snap ook echt niet hoe ze zoiets (vooral in relatie tot andere drugs) slechts legaal kunnen maken. Juist, niet gedoogd, maar LEGAAL. Schandalig !
Een paar van mijn redenen om geen alcohol te drinken
- Het is heel erg slecht voor zowel geest als lichaam
- Ik word er vervelend van (en ik niet alleen...)
- Ik krijg de neiging om dingen te slopen, met als gevolg dat ik dat ook doe (en ik niet alleen...)
- Mensen kunnen (of willen, in ieder geval DOEN ze het niet) hun impulsiviteit niet beheersen, met alle desastreuze gevolgen van dien !
- Veels te (kunstmatig) duur
en zo heb ik er nog wel 996 :wink:

Nooit deleriaten (datura, nootmuskaat)
Omdat me dat niet aantrekt. Een delerium lijkt me niets

Nooit methamphetamine
Omdat ik gewone amfetamine al niets aan vind, en ik er niet op zit te wachten om etmalen wakker te moeten blijven, kouwend op mijn kaken... Bovendien veel te slecht voor mijn lichaam

Nooit 2c-A
Omdat het radioactief is... Genoeg andere 2c's om mee te experimenteren

Nooit PCP
Wederom omdat het me niet aantrekt

Nooit crack
Vind coke al zo'n troepie dat crack roken me niet de moeite waard lijkt

En dan hebben we nog een twijfelgeval...
Bij alle bovenstaande dingen heb ik duidelijke reden waarom ik het niet (meer) wil doen; slechte ervaringen mee, het trekt me niet aan en / of het is gewoon te slecht voor mijn lichaam... Die dingen wil ik dus om die redenen niet proberen. Maar bij heroine zit het anders. In principe heb ik me voorgenomen om het niet te gebruiken, maar om heel andere redenen als de voorgaande drugs. Namelijk meer mijn ontzag ervoor als mijn haat. Ik prefereer downers zelf sowiso boven uppers. Maar behalve de koning onder de downers, moet heroine volgens velen ook de koning onder de drugs zijn. En zoals we allemaal weten heel erg verslavend. Waar ik bij de andere drugs die ik niet wil nemen denk dat ik er niets aan zal vinden, denk ik bij heroine dat ik, zoals velen, het té leuk zal gaan vinden en er nooit (?) meer vanaf kom. Want afgezien dat heroine dus sterk verslavend is, ben ik ook nog eens verslavingsgevoelig.

Maar wie weet, ooit...
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo's, daar ga ik echt nog en jaartje of 4 mee wachten, die fucken mij echt te hard, ben daar nog niet klaar voor.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sowieso hoef ik nooit crack, heroine en datura te doen.

Ketamine, ghb en coke heb ik ook wel gezien, maar of ik daarbij ook echt NOOIT kan zeggen?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enkele dingen zou ik in principe nooit doen, en dat zijn in principe de reeds genoemde (datura, methamfetamine, heroïne, crack).

Als ik er eentje zou moeten kiezen, zou het alcohol zijn, om ongeveer dezelfde redenen als Spor opnoemt.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nooit nooit, maar waar ik wel 2x over na zal denken : speed
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oja, en meth komt er bij mij idd ook niet in!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uhmm ff denken hoor.. Ik zeg op dit moment dat ik nooit meer coke neem. Maar ooit zal ik dat toch nog wel is doen :P Ff denken welke ik echt nooit meer zal nemen..

Geen 1 eigenlijk.. Heb ook vaak zat mindere ervaringen gehad maar om het nou nooit meer te nemen, dat niet..


IWANTMESCALINE!! DAT vind ik echt tijd worden.. ik ga een vriend eens over aanspreken wanneer dat gaat komen, daar ben ik echt heel benieuwd naar.. Maarja,, dat is wat ik wel ga doen :P


PRFTPRFT!OINKIONK!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had vannacht toch een droom... dat ik aan het basen/chinezen was! (roken van crack)
Vrij intens >.<

Zou niet weten waarom :confused:
Hopende dat het gewoon bij een droom blijft!
P
PerrinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cocaine hoeft voor mij nooit weer. Ik heb het nu twee keer gebruikt en ik voelde me beide keren snel geirriteerd, paranoide en gewoon niet fijn. Gewoon niet de drugs voor mij.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je ''nooit'' roept, en het toch doet, voel je je alleen maar kutter, niet omdat je hebt gebruikt maar omdat je ooit geroepen hebt dat je dat nooit meer zou pakken...
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#14
meth en alle opiaten nooit genomen en ga ik nooit doen :kots:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Hopende dat het gewoon bij een droom blijft!
Klik om te vergroten...

Ook weer zoiets he, om te hopen dat je dromen niet uitkomen :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol.
dit is de enige die me altijd in kutsituaties brengt.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marijuana & LSD zijn mij een beetje te mindfucking. Dit 2tal zal tot het einde van mijn tijden voor een gesloten deur blijven staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."