Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

Gekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

157 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo veel gekke plaatsen etc.

Vroeger vaker in de klas XTC

Toen ik voor het eerst aan keta kon komen, daar 3 weken op doorgehouden - ook op school dus :P

Heb een tijd met mijn vader bij een of andere fabriek met een heel groot terrein gewerkt. Je mocht op dat terrein niet roken eigenlijk, laat staan blowen. Maar ik ging steeds achterin de werkbus (zonder ramen) zitten blowen zonder dat me pa het door had :P een keer kwam die zelf binnen tijdens een jointsessie maar hij rook nix, of liet het in ieder geval niet blijken

Ja vroeger op het toilet bij het sjieke van der valk hotel wel vaker voor de lol zitten blowen

In de buurt kon je ergens heel makkelijk over het hek van een brandstrap klimmen om zo in een groot appartementencomplex te komen. Onder dat complex lag een heel gangenstelsel van kelders. Daar ook vaak zitten blowen in de winter

In de trein vanalles gebruikt, xtc, pep, coke, maar ook gewoon blowen. Vooral coke snuiven in een volle coupe kan voor leuke situaties zorgen. Zogenaamd keihard hoesten als de ander snuift enzo
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC + bioscoop = héél erg inleven in de film (tot lichtelijk ongenoegen van medekijkers?).
Paddo's + bustocht naar Arnhem + in Arnhem zelf = best wel leuk.
Paddo's + Amsterdam centraal = doolhof, maar ook de treinrit terug was leip, 't leek wel of ik in een computer zat.

Verder: lsd + ruigoord + oud en nieuw, standaard gekke ervaring.

En ach vooruit: op school en thuis soms ook leipe shizzle net als het helpen van een vriend en samen aan de speed, leverde felle discussies op met zijn moeder.....mooie tijden,....



EDIT: ojaa.. 66uur aan een stuk wakker te zijn op pep en dex om verslag te schrijven op school, na ongeveer 30 wakker zijn een les hebben, helemaal blurry zicht, behalve diegene die je aankijkt, die zag ik nog helder en na 61 uur het verslag inleveren (dan ook nog nèt te laat zijn) met grote zwartige schimmen als gezelschap.......dat ik dat vergat.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddo's in Gent, en dan met de tram naar huis in volle trip.
Echt vreemde situaties, wij met zn 2en die achteraan de tram met ogen wijd open naar alles en nog wat zitten staren :tongueout:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst stoned bungeejumpen.. dat was echt geweldig :mrgreen:

Als je ooit het gevoel hebt dat je vliegt is t dan wel.. moet ik echt vaker doen.. alleen eerst beetje sparen aangezien jumpen best duur is :cry:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
ThaReaper zei:
aangezien jumpen best duur is :cry:
Klik om te vergroten...
Jumpen is zóóó 2007

OT: net nog even op de wc in het gemeentehuis een lijntje pep gesnoven :smoke:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo's op koninginnedag in Eindhoven
Het was maar 1/3e bakje, maar samen met X en 5 gram hasj best een vage dag :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Dumpy zei:
En toen het net in begon te kicken ging ie mij een nieuwe opdracht geven en uitleggen, snapte er echt geen fuck van.. haha :P

Wat een idiote actie was dat zeg...
Klik om te vergroten...

Dat had ik binnen die 3 weken ook op school een keer :grin: we zaten in een best moeilijke les, blokuur 100 minuten dus, en die gast was steeds random beurten aan het geven in de klas. Ik dacht toen nog "als ik nu gekozen word zijn de rapen echt gaar" en "wat heb ik mezelf toch weer aangedaan (met een innerlijks smile)" want ik had natuurlijk geeeeeen idee waar die het over had laat staan dat ik een van zn ingewikkelde vragen kon beantwoorden. Het is goed afgelopen gelukkig
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bartyo zei:
Paddo's op koninginnedag in Eindhoven
Het was maar 1/3e bakje, maar samen met X en 5 gram hasj best een vage dag :mrgreen:
Klik om te vergroten...

We are agreed :mrgreen:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een lijn gesnoven op het spoor van de treinrails, nja niet echt op het spoor zelf, deze was namelijk super vies, maar gewoon op de bielzen, die betonnen balken die de rails bij elkaar houden. We waren toen onder invloed van mdma ( ja ik weet het dom ! ) en die vriend van mij waarmee ik dat deed die wilde nog even wat stenen pakken om op de trein te gooien. Van te voren waren we ervan overtuigd dat we de trein zeker zouden horen, en hebben dat ook meermaals gezegd. Die gast draait zich om, doet 1 stap vooruit en BAAM !, de trein komt langs, niks gehoord of iets, echt ziekelijk geluk.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
knowwhatyoudo zei:
keta gekocht van me oude mentor en recht voor zijn neus(en de hele klas) naar binnen gewerkt...maarja vanaf dat moment ben ik nooit meer op school geweest(leraar ook niet denk ik) toen was ik 16 ofzo...
Klik om te vergroten...

- Paddo's tijdens carnaval in Delft
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me vreselijk tussen al die dronken boeren.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk best wel raar is dat nu ik er zo aan terug denk op school gebruiken vroeger.
Zowel speed als mdma en coke.
Zie dat meerdere dat gedaan hebben.

Slechte zaak eigenlijk..
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#12
sluis bij amerongen jointje gedraait onder een groot rood bord pas op Explosigevaar :beer:
onder de lsd daarom was dat bord zo mooi.
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 Portie paddo's eten tijdens leswisseling van 5 minuten in de wc's op school.
Elk feest zowieso een joint maar ook vaak wat lekkers erbij.

PS: Zat 1x te snuiven (Coke) op me kamer had 2 lijntjes liggen kwam me moeder binnen. Ze werd super boos en ik zij tegen haar van dit is niet wat je denkt dit is poedersuiker, was toen ook al super leip van 3 Xtc pilletjes. :wave:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delfzijlster_Smoker zei:
1 Portie paddo's eten tijdens leswisseling van 5 minuten in de wc's op school.
Elk feest zowieso een joint maar ook vaak wat lekkers erbij.

PS: Zat 1x te snuiven (Coke) op me kamer had 2 lijntjes liggen kwam me moeder binnen. Ze werd super boos en ik zij tegen haar van dit is niet wat je denkt dit is poedersuiker, was toen ook al super leip van 3 Xtc pilletjes. :wave:
Klik om te vergroten...

Wat een excuus.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
paddo's in de bioscoop. omg. dat je daar niet knettergek van werd...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD > hartje utrecht, zwembad , chillen bij me moeder in de jacuzzi
XTC > walibi
paddo's > bioscoop
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
En met 'het' bedoel ik natuurlijk high worden/zijn! :P

- Paleis 't Loo (LSD, wiet)
- Intocht van Sinterklaas (LSD, wiet)
- Efteling (bromodragonfly)
- Burgers Zoo (bromodragonfly)

Ik ben benieuwd stelletje gekken!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmm ik kan niet direct iets bedenken.. lsd in de supermarkt, trein en in de frituur alleszins ma das nu nie zo speciaal.. wel lachen, maja das standaard bij lsd
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
hele nacht in het bos op 2 bakjes paddo's was echt heel gek, denk één van mn gekste nachten. weet nog dat we daar aan het rennen waren en ik '1,2,3' riep om zo als soldaten te rennen. want dat ging dan sneller dacht ik?
En toen om 7 uur sochtends weer weg en op tijd weer naar school, rock 'n roll!

Ook een keertje gespaced op lsd in burgers zoo maar dat was echt kut, al die kinderen waren zo vervelend...

ohja weet er nog 1... eehm ik moest verplicht mee naar de kerk (lang verhaal) en toen had ik net veeeel ketamine naar binnen gesnoven. Snel ernaartoe en zo snel mogelijk een stoel gezocht. haha wat was dat spacend zeg :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
hehe leuke verhalen dat :P

ik bedenk me net dat ik toen ik 16 ofzo was met een lachgasbus met een vriendje in de wc stond tijdens schooltijd lol, ik vraag me echt af wat we toen dachten :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."