Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeeste spijt?

Meeste spijt?

64 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
een keer lsd genomen in mn eentje waar ik spijt van heb.
en heb ook steeds vaker dat als ik een snekkie neem dat ik achteraf ook spijt heb.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
In een hele slechte periode uit mijn leven een maand lang bijna dagelijks aan de methadon gezeten....
NOOIT meer!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik raakte verslaafd aan cocaïne. Maar spijt heb ik van niets. Het was uiteindelijk alleen een mooie ervaring, waar ik ongekende kracht uit put.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb heel veel spijt dat ik ooit pep heb aangeraakt. Wat een ontzettende kut drugs is dat! Het maakt zo ontzettend veel kapot en je hebt t te laat door.. Ik haat speed echt zo intens...
.
.+.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm alcohol heb ik soms spijt van als ik teveel op heb ga ik soms behoorlijk schaamtevolle dingen doen zo een keer toen ik een fles whisky op had ging ik naakt in de achtertuin rondlopen :confused: :flushed: en toen kwam de buurvrouw ineens langs hehe

en concerta is gewoon kut ik probeerde het een paar keer om te kijken of het recreatief leuk was maar nee ik voelde me echt kut erdoor
:wave:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het jammer dat ik zo veel drink de laatse jaren.Alcohol is wel een drug waar ik spijt van heb dat er zo ' enthousiast ' mee ben begonnen.

Maar nr 1 is nicotine.GVD dat is erg verslavend!

Voor de rest niks eigenlijk ik geniet en gebruik met mate coke speed en xtc.

En van geen enkele trip heb ik spijt.Ze waren allemaal ge-wel-dig.Ik beschouw tripmiddelen ook echt als een verrijking van in m'n leven.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
[SF] Safiertje zei:
Ik haat speed echt zo intens...
Klik om te vergroten...

Hehe ik ook, en dat zonder er aan verslaafd te zijn :wink:

De enige DRUGS waar ik spijt van heb is coke ! Minste effect, voor het meeste geld, en net dáár raak ik verslaafd aan :( Dit is ook de enige drugs van mn did list waarvan ik iedereen die het nog nooit heeft geprobeert aanraad: DOE HET NIET !

Verder alcohol, maar dat vind ik niet echt drugs, en nee niet omdat het er "officieel" niet onder valt, of omdat het legaal is, maar omdat het puur vergif is ! En heb niet eens echt een reden waarom ik er spijt van heb, ik HAAT het spul gewoon, mijn afkeur ervoor is groter als voor heroine of meth !

Did ; wiet,hasj,speed,alcohol,nicotine
Klik om te vergroten...

Ook nog niet echt veel om spijt van te hebben he :wink: :beer:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHB , ik viel meteen in slaap, iets te veel gedoseerd, zonde.
K
KalinkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van heroïne.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helemaal niks :grin: vond coke niet veel aan en erg duur, maar ben wel blij dat ik het een keertje heb ervaren. Was best een leuke avond.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het alleen jammer dat ik zo absurd veel geblowd heb dat ik er nu niet meer van kan genieten.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Coke.
Klik om te vergroten...
+1
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb er geen spijt van.heb ervaring opgedaan en veel geleerd.
ik zie het als iets positiefs.de een wordt meer op de proef gesteld dan de andere en het gaat uiteindelijk om levenslessen en kennis zodat je geestelijk kan groeien.ik heb een spannend leven gehad en heb daar geen spijt van integendeel.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#14
precies
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen spijt!
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#16
speed,
heb 6 maanden bijna dagelijks gebruikt, k'gebruik die troep nooit meer. ben al meer dan 16 maanden clean van die rotzooi :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spijt, dat probeer ik niet te hebben.

Dat heb ik tot nu toe dan ook nooit gehad.
Hoewel ik natuurlijk ook genoeg dingen heb gedaan waarvan ik ze liever had gelaten... achjah, het zal ongetwijfeld allemaal een reden hebben. En een ding staat vast, je leert er alleen maar weer van!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
Geen spijt!
Klik om te vergroten...
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Adrenochroom zei:
de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit. De dokter is er niet om jou morele lessen te geven :angry: maar om je beter te maken. The arrogance :(
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nergens van!
En als ik ooit negatieve ervaringen opdoe tijdens drugsgebruik maakt me dat alleen maar sterker/wijzer.
Spijt vind ik verspilde tijd.
Ken er niks aan veranderen, dan maar het beste er van maken he!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."