#1
Alcohol omdat daar verder niemand drugs gebruikt, maar ik neem wel stiekem een flesje poppers mee en neem af en toe daaruit een snuifje om het wat op te leuken. ![:grin:]()
+1Dubz zei:Zelf zal ik m'n alcoholgrens maar weer eens gaan verkennen,
nee, ik roep hier altijd het hardste van allemaal dat carnaval de bom is, en nou moet ik 3 dagen werken, en zaterdag gaat tekno voor...Drientje zei:Ik vier geen carnaval. Ben ik nu raar?
Jij bent echt een simpel persoon.TrippyShit zei:Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Als het doorgaat voor mij gaat dit het worden.Dubz zei:zuipen en kruipen?
Chris Pontius zei:Jij bent echt een simpel persoon.TrippyShit zei:Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Als je zo'n uitspraak doet :TrippyShit zei:Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
TrippyShit zei:Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.
Chris Pontius zei:Als je zo'n uitspraak doet :TrippyShit zei:Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
TrippyShit zei:Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.
Dan ben je vrij "simpel", ja.
TrippyShit zei:Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."