#1
cropp zei:met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Arie=Anus=Achteruitgang
Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
cropp zei:met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Seatbelt zei:cropp zei:met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Arie=Anus=Achteruitgang
Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
Seatbelt zei:cropp zei:met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Arie=Anus=Achteruitgang
Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
jou onderschrift is echt rete iritant, hou het alstjeblieft bij text...Launched zei:Seatbelt zei:cropp zei:met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Arie=Anus=Achteruitgang
Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
dat schuurpapier doet het 'em.
en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.
Peace
Launched zei:Seatbelt zei:cropp zei:met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Arie=Anus=Achteruitgang
Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
dat schuurpapier doet het 'em.
en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.
Peace
-spaceman- zei:Ben wel een keer gepakt door een drugshond op de metrohalte Wibautstraat in Amsterdam. Had toen gelukkig alleen wat ephedra op zak. Was helemaal vergeten dat het in me tas zat. Had het een week eerder van een gozer gekregen die in een smartshop werkt... Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten. In eerste instantie dacht ik dat het gewoon de ''restantjes'' waren van het weekendWat natuurlijk overal kan zitten. Ik werd meegenomen naar een hokkie en moest volledig strippen, zelfs bukken! Vieze vieze meneer agent. Het grappige was, ephedra was op dat moment net een tijdje op de lijst van illegale drugs gezet. Dat was vreemd, hebben ze helemaal niks over gezegt. Ze namen het van me af en daarna kon ik weer gaan.
Had tijdens het strippen nog wel een halve discussie over hoe vaag de regels wel niet zijn in Nederland. Ik zei, dat ik de ephedra gewoon legaal in de smartshop gekocht had (hij was niet up-to-date over de verbanning) en ik een reden wilde weten waarom ik het niet op zak kan hebben. Hij zei zoiets van, je mag dat niet bij je hebben. Waarna ik zei dat ze net zo goed voor de deur van de smartshop kunnen staan en meteen al de gekochte goederen in beslag kunnen nemen. Hij zei, ja dat kunnen we ook... Ja wtf! dat is toch belachelijk...
Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.
Seatbelt zei:Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.
Kan ik uit deze zin concluederen dat dit wss. een "angsthond" is?
Of worden de eckte honden zelfs in het openbaar vervoer gebruikt?![]()
-spaceman- zei:Seatbelt zei:Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.
Kan ik uit deze zin concluederen dat dit wss. een "angsthond" is?
Of worden de eckte honden zelfs in het openbaar vervoer gebruikt?![]()
Nee man... angsthond... echt niet... Ik zat onder de restjes van drugs... Op het moment dat ik de roltrap af kwam en er een groep politie-agenten stond, had ik dat helemaal niet door man. Muziek aan, lekker in me eigen wereld. Toen de hond naast me kwam zitten nog totaal geen emoties ofzo. Maarja, meneer agent loopt langzaam maar zeker mijn kant op en dat hele dagdroompje viel uit één. Toen begon het zenuw-moment. Iets wat altijd zal blijven tussen mij en politie...
SperSIZEboon zei:ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshondSeatbelt zei:SperSIZEboon zei:ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."