Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsControle

Controle

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
klopt, ik ga regelmatig en ik heb ze nog nooit gezien...

ik heb het nooit geprobeerd, maar hier ergens op DF gelezen, pak een waterstuiver( voor planten), vul die met een liter water, gooi daar 3 puntjes speed of whatever in, spuit buiten alles en iedereen onder en die honden flippen bij alles, ook als er niemand aan komt, wat ze onbruikbaar maakt...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Seatbelt zei:
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:
Klik om te vergroten...
mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshond :grin: :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
controles bij de ingang zijn toch meestal alleen maar voor wapens
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
Seatbelt zei:
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:
Klik om te vergroten...
mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshond :grin: :smoke:
Klik om te vergroten...
kijk, ik ben naar masters geweest, nergens een hond...

je kijkt die security aan met alles wat in je zakken zit in je handen, hij vraagt of je zakken leeg zijn, jij zegt ja, hij doet een dubbel check van 10 seconden en je bent binnen...

scheur anders een klein gaatje in de binnenkant van je jaszak en dump je shit in de voering van je jas...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
controles bij de ingang zijn toch meestal alleen maar voor wapens
Klik om te vergroten...
of voor mensen die 60 pillen mee willen nemen...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
60 pillen krijg je ook zo mee naar binnen hoor
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugs in je schoen en je bent klaar.

Drugs honden zullen er niet zijn.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de 13 jaar dat ik regelmatig feestjes bezocht nooit een drugshond tegengekomen. Wel veel andere honden, maar die waren van de krakers... :wink:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha dit stelt mij weer wat gerust :grin:

Maar stel je word eruit gepikt door een eventueel aanwezige hond. Ontspring ik dan de dans door 2/3 pillen in een peuk te verstoppen? Of zal al mijn rookwaar door de sterke arm der wet worden geslacht? Misschien een retard vraag, maar je weet maar nooit :wink:

En wat mij nog het meeste zorgen baart, als je eruit gepikt word. Word tijdens de check daarna ook de anus gepenetreerd of alleen gekeken? Of is dit vieze praat bedoeld om onschuldige kinderen als ik bang te maken :tearsofjoy:

Maar dank voor de reacties, ik ben een stuk geruster op mijn bezoek.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
scheur anders een klein gaatje in de binnenkant van je jaszak en dump je shit in de voering van je jas...
Klik om te vergroten...

Ha dat heb ik standaard in mn jas zitten, Hardcore kledingmerken weten precies wat den consument wil :hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Seatbelt zei:
En wat mij nog het meeste zorgen baart, als je eruit gepikt word. Word tijdens de check daarna ook de anus gepenetreerd of alleen gekeken? Of is dit vieze praat bedoeld om onschuldige kinderen als ik bang te maken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ga eens 3 keer door je knieen, er zal niks meer in je kont zitten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
Seatbelt zei:
En wat mij nog het meeste zorgen baart, als je eruit gepikt word. Word tijdens de check daarna ook de anus gepenetreerd of alleen gekeken? Of is dit vieze praat bedoeld om onschuldige kinderen als ik bang te maken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

bij n vriend van mij hebben ze met n zaklamp in zn anus gekeken op raving nightmare. hij had zn pillen te vroeg uit zn zak gehaald en dat zagen ze nog dus was ie de sjaak
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
whahaha op ground zero werden heel veel mensen gepakt door drugs honden 'maar het leukste was toen er iemand naar ons toe kwam lopen en zij had alledrugs bij zig en haar vriend werd gepakt en had niks bij zich maar die mocht eventjes mee voor grondig onderzoek


whahahz zelf nooit gepakt op hardcore feestjes zijn er gwwn te veel mensen met drugs bij zich
die hond word gek van alle luchtjes
iedereen lijntjes pep en coke door neus halen en die hond maar ruiken


twijfel soms of ze niet gwwn normaale hond neer zetten voor de pygologiche tik van de mens
gaan ze alles voor de rij weggooien
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#16
In België zijn er veel meer controles .. Soms staan ze gewoon aan grote station's zoals die van Brussel / Antwerpen.

Was over paar weken op nieuws in Oostende lieten ze iedereen die afstapte om naar school te gaan controleren (met hond).. Je bent gewoon de pineut dan



wat ik mij afvraag is als ik nu 1 gram coke wil meenemen op de vlieger (Van een regionale luchthaven naar een regionale luchthaven in Spanje (dus geen grote).
is de kans toch klein dat ik gepakt wordt ? en als ik dan gepakt wordt gaan ze dit zien als "drugs smokkel"?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bxl zei:
In België zijn er veel meer controles .. Soms staan ze gewoon aan grote station's zoals die van Brussel / Antwerpen.

Was over paar weken op nieuws in Oostende lieten ze iedereen die afstapte om naar school te gaan controleren (met hond).. Je bent gewoon de pineut dan



wat ik mij afvraag is als ik nu 1 gram coke wil meenemen op de vlieger (Van een regionale luchthaven naar een regionale luchthaven in Spanje (dus geen grote).
is de kans toch klein dat ik gepakt wordt ? en als ik dan gepakt wordt gaan ze dit zien als "drugs smokkel"?
Klik om te vergroten...

Je bagage word gescant tevens als je hand bagage, dan moet je zelf door een metaal detector.
en je moet je schoenen uit doen, riem etc.

zo was het toch bij mij als we naar spanje waren geweest.
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
Bxl zei:
Welke luchthaven was dat ? Ja ik zou het bij mijn geslachts delen steken , de kans is toch klein dat er drugshonden staan?
Klik om te vergroten...
als jij een best wel groot risico wil nemen voor een grammetje coke :grin:
Klik om te vergroten...
De kans is klein dat ik op 3 dagen Spanje een kerel tegen kom die wat verkoopt.. zou zonde zijn van een vakantie zonder narcotics :wink:
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Welke luchthaven was dat ? Ja ik zou het bij mijn geslachts delen steken , de kans is toch klein dat er drugshonden staan?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bxl zei:
Welke luchthaven was dat ? Ja ik zou het bij mijn geslachts delen steken , de kans is toch klein dat er drugshonden staan?
Klik om te vergroten...
als jij een best wel groot risico wil nemen voor een grammetje coke :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."