#1
Ik denk dat als je de ritaline eruit laat het misschien wel goed zit. Wiet en paddo's gaan goed samen en ik heb goede dingen gelezen over xtc en paddo's en xtc en wiet lijkt me niet heel gevaarlijk. Als je weinig ervaring hebt met de losse middelen zou ik het neit doen maar als je ervaren bent is het lichamelijk ineidergeval geen groot risico.