Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen zonder chaos

Trippen zonder chaos

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoorde laatst van iemand die 2C-E had genomen op een feest geen mindfucks ervaarde, maar alleen visuals en euforie.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja wfl, d'r zijn ook mensen die geen pep of coke gebruiken op feesten :openmouth:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

Simpele vraag eigenlijk, ik zoek iets waar je op tript, maar waar je ook goed op kan feesten, dus geen mindfucks en chaos in je hoofd, ik denk dat ik dit echt storend zou vinden op een feest.
Combo's mogen ook, LSD + pep mss? Share your ideas :P
Ik hou echt van hallucinaties, en zou dit geweldig vinden op een feest ofz, maar uit mijn ervaringen met lsd & paddo's denk ik niet dat die 2 geschikt zouden zijn op een feest, paddo's zeker niet..

Thx!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel mensen vinden 2-cb een psychedelica met de minste mindfuck, maar er zijn er ook die geheel anders denken. Een mindfuck is moeilijk te voorkomen, ik zou gewoon wat minder nemen en wat pep erbij gebruiken zodat je wat scherper bent en niet in de gedachtes blijft hangen, dat is niet echt de bedoeling op een feestje lijkt mij.

En dit is in het verkeerde topic dus.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Veel mensen vinden 2-cb een psychedelica met de minste mindfuck, maar er zijn er ook die geheel anders denken. Een mindfuck is moeilijk te voorkomen, ik zou gewoon wat minder nemen en wat pep erbij gebruiken zodat je wat scherper bent en niet in de gedachtes blijft hangen, dat is niet echt de bedoeling op een feestje lijkt mij.

En dit is in het verkeerde topic dus.
Klik om te vergroten...
Jep dat wou ik ook, maar ik ben echt een 'denker' alles wat ik zie begin ik over na te denken (in nuchtere toestand) en ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo leuk, zeker niet oiv psychedelica :tongueout:
maar ik hou echt van de visuals van psychedelica :tongueout:

Btw, verkeerde topic? Dit mag elke drug zijn van mij, dus wist niet echt een beter subforum...
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
2-cb lijkt me ook het beste: minimale mindfuck en toch aangename visuals. Het is te vergelijken met de kleuren en patronen die je bij paddo's kan zien, maar geen kermissen en andere hallucinaties. Daarbij ga je er ook niet van nadenken.

Gewoon leuk en visueel aangenaam.

Neem niet al te veel, anders wordt het 'visueel te veel' (net zo als jouw avatar)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippen op een feest.. :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Ja wfl, d'r zijn ook mensen die geen pep of coke gebruiken op feesten :openmouth:
Klik om te vergroten...

No wai.. :openmouth:

Ik gebruik trouwens ook geen coke of ketamine op feesten, enkel pep/GHB/MDMA. :P Maar ik snap het niet. Dat je LSD of iets dergelijks gebruikt op een feest gaat er bij mij niet in, maar ieder het zijne. Alleen is het gewoon zo dat het vaak misgaat, tenzij bij mensen die ervaren trippers zijn en dat is ie niet. Trippen doe je maar lekker thuis of buiten, niet op een hardcore/hardstyle/tekfeest of hoe het ook allemaal mag heten.. :P

MDMA moet er zowiezo bij toch? :beer:

En ja 2C-B wil ik ook nog eens doen vanwege die reden maar niet op een feest, zeker niet als het mijn eerste keer is. Heb er geen ervaring mee, maar ik kan nogal moeilijk geloven dat er geen mindfucks aan te pas komen. Sommige mensen vinden LSD ook helder namelijk.. Ben ik het ook grondig mee oneens. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind LSD al veel helderder dan paddo's. En zal het zeker doen op een feestje als ik de kans krijg.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mdma goeie sativa erbij. je kan een 2c erbij doen, maar als je daar geen ervaring mee hebt zou ik je niet aanraden dit op een feest te testen of heel licht 12-15 mg 2c-b maximaal. Weet natuurlijk niet wat je kan hebben, daarom beter eerst in rustige setting uitproberen :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind LSD op feestjes zelf wel relaxed; het zal niet volledig chaos vrij zijn, maar het is naar mijn ervaring zeer goed te doen en wordt met ervaring (met trippen op feestjes dus) alleen maar makkelijker te doen. Het is te testen op een feestje waar ook een goede buiten ronddwaal mogelijkheid is, want mocht er dan wat chaos voorkomen dan kan je je een stukje terug trekken uit de drukte.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
2cb staat erom bekend dat het in vergelijking met paddo's/lsd weinig 'chaos' of mindfuck geeft. Dit is dan wel weer afhankelijk van de dosering.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vigilante zei:
2cb staat erom bekend dat het in vergelijking met paddo's/lsd weinig 'chaos' of mindfuck geeft. Dit is dan wel weer afhankelijk van de dosering.
Klik om te vergroten...

En de eerste keer zou ik zowiezo niet op een feest doen.

Als je dan toch wilt hallucineren, neem dan genoeg MDMA, dan ga je ook hallucineren. :tearsofjoy:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
2c-b en 2c-e idd, eerder 2c-b dan
maarl igt beetje aan jezelf, ik heb al meer lsd op feesten genomen dan thuis enzo
dit weekend mij ook prima vermaakt op 1 2c-b pil en 1 en 1/4 shiva op een openluchtfeest
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
2cb lijkt me in ieder geval niet erg fijn op een feestje, veel te zware bodyload. Ik wil zelf niets liever dan liggen als ik 2cb op heb.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is eigenlijk vooral omdat;
paar maanden terug nam ik voor mijn 2de keer paddo's (truffels).
10 g, en had een aantal weken ervoor ook eens 10 g genomen maar echt amper iets van gevoeld.
Die 2de keer ben ik echt bad gegaan omdat ik geen sterke trip verwachte (en alleen was omdat ik de paddo's onderschatte). In mijn bad trip werd ik echt van die chaos van gedachten in m'n hoofd, dat gevoel dat het niet te stoppen is & ik "vast" zit. Soms kwamen er dan goede momenten en dan dacht ik weer even dat ik eruit was, en dan keek ik weer even op een klok ofzo en dacht ik shit, we zijn nog maar een minuut verder = paniek = terug bad. Het was echt zo "vechten" tegen de bad trip, waarbij de bad trip meestal won (voor & in de piek toch, daarna kreeg ik terug wat controle over de trip & mezelf). Ik heb wel al eens LSD gedaan wat prima ging, op een bepaald moment begon ik ook in een negatief gedachtenspiraal te geraken, maar hier geraakte ik (voor zover ik me herinner, is al meer dan een jaar geleden) veel beter uit. Dus LSD zal ik nog wel eens proberen, als het op m'n pad komt.. En ik hoor van alle kanten dat 2c-b veel lichter is & veel bestuurbaarder. Dus dat wil ik echt wel eens proberen, natuurlijk thuis eerst. Zal niet mijn eerste trip op een feest doen hoor.
Nu nog aan 2c-b geraken en dan wss deze vakantie trippen als het eens goed weer is :)

Bedankt allemaal trouwens. :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
2CB op een feestje? :openmouth: Ik zou gillend gek worden met zoveel mensen om me heen. Maar dat kan natuurlijk persoonlijk liggen, heb nu meerdere keren 2CB gedaan steeds met zijn 2en of 3en maar als we rondje gingen lopen en we kwamen groepjes mensen tegen hadden we meteen een naar gevoel. Maarrrja het KAN misschien wel goed uitpakken :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn ervaring is zo, als je begint te trippen met een beperkte groep dan wil je meestal alleen maar met die mensen omgaan en is het even aanpassen als er nieuwe mensne bijkome en soms niet altijd even aangenaam

maar als je iets op een feest neemt dan ben je de drukte al van te voren gewoon, nu ja het een feest is het ander niet natuurlijk.. ik weet niet naar waar jullie gaan feesten maar de feesten waar ik trip zijn er wel voor geschikt dikwijls

ik zal even belangrijke criteria opstellen die niet te verwaarlozen zijn
-niet te druk, het aantal mensen op zich maakt niet echt veel uit voor mij, eerder de bewegingsvrijheid
-tolerantie tov drugs, dus nog anderen die gedrogeerd zijn al dan niet op lsd en niet te veel strenge controle
- mogelijkheid gaan om naar buiten te gaan als het even te druk wordt of gewoon liefst openlucht
- chille sfeer, niet te veel agressief volk en te marginale toestanden (al kan het wel grappig worden zo :tongueout:)
- ook heel belangrijk is de muziek op zich, platte muziek kan snel storen of muziek die niet goed overkomt door slechte soundsystem, je gaat hier niet slecht door maar kunt er aan irriteren, terwijl van die goede psychedelische of gewoon prachtige muziek echt klaarkomen kan zijn
-gratis water vind ik ook wel een must
-veel medetrippers die goed gaan of gewoon blije mensen is ook leuk, teveel mensen die te ver zitten kan zombieland gevoel geven, maar is soms ook wel heel grappig en absurd

dan minder belangrijk maar mss ook niet te verwaarlozen:
-mogelijkheid om te eten, niet iedereen heeft honger op trips maar soms heb je echt wel eten nodig en doet het deugd
-liefst goed weer als het openlucht is, en als het binne is ook liefst niet té warm, al is dit irritanter op xtc :)
-niet te ver van huis of makkelijk bereikbaar voor moest je het toch niet zo leuk vinden of gewoon uitgeblust bent en naar huis wilt op het einde

voila het is een heel lijstje, maar als AL die dingen volledig goed zitten is het de beste drug om op uit te gaan met KOP EN SCHOUDERS boven de rest
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen zullen het misschien niet met me eens zijn, en ik zelf over een tijdje misschien ook niet, maar hoort die mindfuck er eigenlijk niet gewoon bij? Is visuals willen krijgen maar geen mindfuck niet een beetje te vergelijken met vet willen eten maar niet dik willen worden?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb met de combo mdma en lsd hele leuke feestjes gehad zonder teveel mindfuck. Mede omdat ik de mdma na de lsd nam en die versterkte de lsd waardoor ik niet teveel lsd moest nemen -> helderheid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."