#1
Interessant, moet je je registreren hiervoor?
Immo zei:Er zijn geloof ik wel meer topics over. Zelf heb ik het geprobeerd en het deed niets. Onzin als je het mij vraagt. :P

:Inderdaad, en zo geldt dat voor iedereen die ik ken en die het al geprobeerd heeft.Immo zei:Er zijn geloof ik wel meer topics over. Zelf heb ik het geprobeerd en het deed niets. Onzin als je het mij vraagt. :P

volgens mij is het enige wat je nodig hebt een stereo-koptelefoon/oortjes en heel weinig tot geen (het liefst geen) achtergrondgeluid. Als je via de pc luistert heb je meer kans dat je gestoord word door een ander geluid of onderbrekingen dan dat je dit met een mp3speler of ander soortgelijk iets doet. Of mis ik nou je hele punt?
Maar op jou werkt nietspascal828 zei:Idozer is de grootse bullshit die ik ooit heb gehoord.
Voor 40 minuten zit je aan een headphone gekluisterd. (Sennheiser HD465)
en dan hoor je voor 5 mins hele kleine geluidsveranderingen, omdat die kutmuziek nog doordreunt in je hoofd.
idozer is afkeurd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."