Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje

vraagje

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
ideaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
miss een domme vraag
maar wat is nou precies strak staan ???

staat je huid dan strak door de xtc bv.
of is het je ogen die wijd open staan ???

heb al wat gezocht maar kon geen echt antwoord erop vinden :grin:

grt :rock: :stoned:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij doelt de term op het strak staan van al je spieren. Dunno, nooit echt over nagedacht, maar dit klinkt vrij logisch.

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je veel pep op hebt ben je zo wakker dat je waarschijnlijk heel erg snel overal opzit, ik denk dat het strak staan doelt op het heel erg wakker zijn, kaken op elkaar geklemd en ogen wijd open.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aalpoepert zei:
Als je veel pep op hebt ben je zo wakker dat je waarschijnlijk heel erg snel overal opzit, ik denk dat het strak staan doelt op het heel erg wakker zijn, kaken op elkaar geklemd en ogen wijd open.
Klik om te vergroten...

Dit, min of meer het tegenovergestelde van stoned zijn. Maar als je stoned bent betekend 't ook niet dat je van steen bent (no shit sherlock) :P. Gezegdes en termen moet je niet altijd al te letterlijk nemen, vooral niet als ze door drugs gebruikers zijn bedacht :grin:.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat je genoeg speed hebt genomen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kijk maar eens naar iemand die veel speed of XTC heeft gedaan. Dan weet je meteen hoe ze bij dat woord komen. :wink:
i
ideaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahah nee ckr niej letterlijk nemen
ma vroeg het me gewoon af. soms hoor j wel is strakke huid enzo. vandaar

grts
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Enorm gefocust, strakke blik, spieren staan strak. Ik denk een combinatie van.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee dan is je trainingspak te klein
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
ideaal zei:
hahah nee ckr niej letterlijk nemen
ma vroeg het me gewoon af. soms hoor j wel is strakke huid enzo. vandaar

grts
Klik om te vergroten...

Zoek gewoon een 14 jarige. :sunglasses:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hé wat grappig, ik begreep die term vroeger ook niet helemaal.

Maar als je een keer 'strak hebt gestaan', dan weet je het wel.

Je kan van de kaart zijn, vaag, waus etcetera. Maar strak staan is echt zo'n gevoel in je spieren, in je lijf.

Als ik van de kaart ben, sta ik niet altijd strak. Oké ik knars wel eens, maar voor mij is strak staan echt een gevoel in mijn lijf, in mijn spieren.
Dat je spieren zich onbewust aanspannen. Dat je lijf dus strak staat. Dat je met je tenen ook als het ware steeds een vuist maakt. Daarom is dansen dan ook zo ontzettend lekker. Omdat je alles zo lekker strak aanzet. Het is dan ook heerlijk om je eens helemaal uit te rekken, omdat alle spieren naar elkaar toe lijken te kruipen. :tearsofjoy:

Maar dat is natuurlijk bij een ieder persoonlijk. Maar bij mij voelt het dus zoals ik hierboven heb proberen te beschrijven. :tearsofjoy:

Beeeb
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoek de "echte" :)





s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
Strak staan is ongeveer dit,

een 25 keer kijken of er iets interresants op DF staat + reageren (2min)
het huis kuisen (24 min)
6 mensen bellen (8 min)
14 keer de trap op en af lopen (7 min)
iedere kamer in je huis in en uit lopen voor minstens 2 keer (15 min)
je kaken continu knarsen
je ogen opensperren
de kat voeren (3 min)
de afwas doen (17 min)
strijken (20 min)

En dit alles binnen de tijdspanne van een uurtje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
seth zei:
Strak staan is ongeveer dit,

een 25 keer kijken of er iets interresants op DF staat + reageren (2min)
het huis kuisen (24 min)
6 mensen bellen (8 min)
14 keer de trap op en af lopen (7 min)
iedere kamer in je huis in en uit lopen voor minstens 2 keer (15 min)
je kaken continu knarsen
je ogen opensperren
de kat voeren (3 min)
de afwas doen (17 min)
strijken (20 min)

En dit alles binnen de tijdspanne van een uurtje
Klik om te vergroten...
Haha, held.

+1!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
seth zei:
Strak staan is ongeveer dit,

een 25 keer kijken of er iets interresants op DF staat + reageren (2min)
het huis kuisen (24 min)
6 mensen bellen (8 min)
14 keer de trap op en af lopen (7 min)
iedere kamer in je huis in en uit lopen voor minstens 2 keer (15 min)
je kaken continu knarsen
je ogen opensperren
de kat voeren (3 min)
de afwas doen (17 min)
strijken (20 min)

En dit alles binnen de tijdspanne van een uurtje
Klik om te vergroten...
Haha, held.

+1!
Klik om te vergroten...

Niet alleen vrouwen zijn multifunctioneel! :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij duurde een kopje afwassen eens ongeveer 15min!

Ik vond het stromende warme water zo lekker aan mijn handen :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Nee dan is je trainingspak te klein
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."