Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jawel :P"
"john mayer op"
"edittt"
"hahahahahahahahha hahha"
"miss een domme vraag maar wat is nou precies strak staan ??? staat je huid dan strak door de xtc bv. of is het je ogen die wijd open staan ??? heb al wat gezocht maar kon geen echt antwoord erop vinden grt"
"hahah nee ckr niej letterlijk nemen ma vroeg het me gewoon af. soms hoor j wel is strakke huid enzo. vandaar grts"
"VALT MEE HOOR"
"moet ik da anders van worden ??"
"ja gaan lekker hier ben nie alleen"
"whuahuwha"