Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKapotte tong, sneetjes zijkant

Kapotte tong, sneetjes zijkant

30 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
kouw je niet gewoon je tong kapot als je aan het zweven bent?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik maal nooit maar heb dat ook wel eens. Komt omdat ik ipv malen mijn bek nog wel eens vacuum wil zuigen, op je tong zuigen enzo. Is niet goed voor je tong en wangen als je dat met volle kracht een tijdje doet :wink:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had dit ook altijd van speed, en als ik een tijdje geminderd/ gestopt ben en dan weer eens een weekendje ga tetteren heb ik het weer.. Denk dat de oplossing is, minder hard gaan ofzo? :rock:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vigilante zei:
Ik maal nooit maar heb dat ook wel eens. Komt omdat ik ipv malen mijn bek nog wel eens vacuum wil zuigen, op je tong zuigen enzo. Is niet goed voor je tong en wangen als je dat met volle kracht een tijdje doet :wink:
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad dat heb ik ook vaak, dat ik mijn mond vacuüm zuig en dat er dan van die witte sneetjes aan de zijkanten komen.
Soms helemaal achterop je tong waardoor eten en praten moeilijk wordt na gebruik :(
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klaara zei:
ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
Klik om te vergroten...
Tijdens gebruik of wanneer je last had van de sneetjes?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vigilante zei:
Ik maal nooit maar heb dat ook wel eens. Komt omdat ik ipv malen mijn bek nog wel eens vacuum wil zuigen, op je tong zuigen enzo. Is niet goed voor je tong en wangen als je dat met volle kracht een tijdje doet :wink:
Klik om te vergroten...
had ik met mdma superveel last van de dag erna, het voelde alsof ik klappen had gehad...
m
marijn112Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jep vaak ook achterin me mond sneetjes!
Valt ook op dat bij de sneetjes de huid helemaal wit achtig is, heb ook het idee dat ik het er met een tandeborstel afpoets.

Als ik zaterdag begin mee gebruiken, snachts ga feesten en dan begint het zondag zo eind van de middag al op te spelen! Ga ik al beetje met dubbele tong praten.

En over da vacuum zuigen heb ik sweekends ook al overna zitten denken ofdat dat mischien de oorzaak kon zijn, hier let ik dan ook op!

Maar het erge is dat ik (ondanks dat ik er op let) niet weet hoe ik het probleem kan verkomen.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het nuuu!
ik ga dood van de pijn..
ik kan niet eens slikken..
leuk feest gehad van het weekend :)
helpen aspirientje hiertegen? :P
of weet misschien iemand iets anders?
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
Klaara zei:
ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
Klik om te vergroten...
Tijdens gebruik of wanneer je last had van de sneetjes?
Klik om te vergroten...
wanneer ik last had van die sneetjes
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Watten in je mond zijn op geen enkel moment gepast. Mensen, trek hier uw les uit.

Overigens heb ik ook het idee dat aan de drugs zelf kan komen. Na een weekendje snuifspiegeltjes aflikken na gebruik had ik geïrriteerde plekken op m'n tong, op plekken waar het absoluut niet door kaken kon komen. Misschien ook iets om over na te denken?

Al denk ik niet dat dat het is, aangezien je het duidelijk over sneedjes had (ik neem aan dat je geen motiefjes van pep op je tong maakt).

Olle
b
bblubbLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook altijd heel veel last van mijn tong als ik een lekker stap wknd heb gehad. Ik word er echt gek van!! Heb er nu ook last van. Ik gebruik vaak dat mondspoelmiddel bocasan van oreal ofzo. En daarmee wordt de pijn wel minder en geneest mijn tong ietsje sneller. Ook gebruik ik weleens de mondspray van GUM. Dat helpt ook tijdelijk tegen de pijn. In het wknd gebruik ik altijd GHB en speed (vloeibaar amfetamine) Maar als ik alleen GHb gebruik heb ik ook last van mijn tong. Vitamine pillen helpen niet, maar ik neem ze wel. Volgens mij komt het omdat ik in het wknd vaak niet slaap op zaterdag. Ik ben te lang wakker en dan komt volgens mij je mond niet tot rust ofzo. Vaak als ik een aantal uren geslapen heb, voelt mijn tong een stuk rustiger.

Desondanks weer een waanzig super wknd gehad!!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaara zei:
Aalpoepert zei:
Klaara zei:
ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
Klik om te vergroten...
Tijdens gebruik of wanneer je last had van de sneetjes?
Klik om te vergroten...
wanneer ik last had van die sneetjes
Klik om te vergroten...
dan heb je toch gewoon een bek vol met haar, of zo moet dat aanvoelen of niet?
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
volgens mij is dat aften heb je iets voor dat moet je er op smeren is het zo weer over :grin:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
dan heb je toch gewoon een bek vol met haar, of zo moet dat aanvoelen of niet?
Klik om te vergroten...
vol met watten gewoon:P van die plukken, omdat je mond zo droog is! Haha! dat bleef allemaal plakken :P maar ik had er echt veel voor over om die irritatie tegen te gaan :P :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
lovely space zei:
volgens mij is dat aften heb je iets voor dat moet je er op smeren is het zo weer over :grin:
Klik om te vergroten...
een aft is wat heel anders...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dit ook vaak gehad en het kwam volgens mij door het kauwen, praten en droge mond.

Voor het kauwen heb ik tegenwoordig magnesium, dit helpt echt heel goed tegen ongewenste spierspanning. Het vele praten kan ik niets aan doen, ik lul nogal veel als ik drugs op heb en die droge mond bestrijd ik met een lollie of een zuigtablet van het een of het ander. Verder zorg ik dat ik goed eet, veel vitaminen en spirulina (halleluja, wat een fijn spul) binnen krijg.
d
dnb4meLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat het vooral is van je tong veel te klemmen en dat met zo weinig speeksel er snel barstjes inkomen die dan niet kunnen proper blijven van bacteriën door zo weinig speeksel.
Ik gebruik veel pyralvex daarvoor, pas wel op als het een echte snee is van bv je bankkaart af te likken dan brandt het echt enorm hard!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een zak lollies mee naar het feest.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je tong heelt snel man, en stop gewoon 5 kauwgom in je mond.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."