#1
kouw je niet gewoon je tong kapot als je aan het zweven bent?

Ja inderdaad dat heb ik ook vaak, dat ik mijn mond vacuüm zuig en dat er dan van die witte sneetjes aan de zijkanten komen.Vigilante zei:Ik maal nooit maar heb dat ook wel eens. Komt omdat ik ipv malen mijn bek nog wel eens vacuum wil zuigen, op je tong zuigen enzo. Is niet goed voor je tong en wangen als je dat met volle kracht een tijdje doet![]()
Tijdens gebruik of wanneer je last had van de sneetjes?Klaara zei:ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
had ik met mdma superveel last van de dag erna, het voelde alsof ik klappen had gehad...Vigilante zei:Ik maal nooit maar heb dat ook wel eens. Komt omdat ik ipv malen mijn bek nog wel eens vacuum wil zuigen, op je tong zuigen enzo. Is niet goed voor je tong en wangen als je dat met volle kracht een tijdje doet![]()
wanneer ik last had van die sneetjesAalpoepert zei:Tijdens gebruik of wanneer je last had van de sneetjes?Klaara zei:ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
dan heb je toch gewoon een bek vol met haar, of zo moet dat aanvoelen of niet?Klaara zei:wanneer ik last had van die sneetjesAalpoepert zei:Tijdens gebruik of wanneer je last had van de sneetjes?Klaara zei:ik heb een x watten in m'n mond gedaan, GEEN SUCCES :P
vol met watten gewoon:P van die plukken, omdat je mond zo droog is! Haha! dat bleef allemaal plakken :P maar ik had er echt veel voor over om die irritatie tegen te gaan :P :Pcropp zei:dan heb je toch gewoon een bek vol met haar, of zo moet dat aanvoelen of niet?
een aft is wat heel anders...lovely space zei:volgens mij is dat aften heb je iets voor dat moet je er op smeren is het zo weer over![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."