Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKapotte tong, sneetjes zijkant

Kapotte tong, sneetjes zijkant

30 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
dan heb je toch gewoon een bek vol met haar, of zo moet dat aanvoelen of niet?
Klik om te vergroten...
vol met watten gewoon:P van die plukken, omdat je mond zo droog is! Haha! dat bleef allemaal plakken :P maar ik had er echt veel voor over om die irritatie tegen te gaan :P :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
lovely space zei:
volgens mij is dat aften heb je iets voor dat moet je er op smeren is het zo weer over :grin:
Klik om te vergroten...
een aft is wat heel anders...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dit ook vaak gehad en het kwam volgens mij door het kauwen, praten en droge mond.

Voor het kauwen heb ik tegenwoordig magnesium, dit helpt echt heel goed tegen ongewenste spierspanning. Het vele praten kan ik niets aan doen, ik lul nogal veel als ik drugs op heb en die droge mond bestrijd ik met een lollie of een zuigtablet van het een of het ander. Verder zorg ik dat ik goed eet, veel vitaminen en spirulina (halleluja, wat een fijn spul) binnen krijg.
d
dnb4meLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het vooral is van je tong veel te klemmen en dat met zo weinig speeksel er snel barstjes inkomen die dan niet kunnen proper blijven van bacteriën door zo weinig speeksel.
Ik gebruik veel pyralvex daarvoor, pas wel op als het een echte snee is van bv je bankkaart af te likken dan brandt het echt enorm hard!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een zak lollies mee naar het feest.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je tong heelt snel man, en stop gewoon 5 kauwgom in je mond.. :grin:
x
xtCrackLid
01-01-2024, 00:00
#7
je gebruikt gwn rommel en daar ga je kapot aan.
all die troep is chemis en is niet goed voor ut menselijk lichaam.
punt uit! :smoke:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
xtCrack zei:
je gebruikt gwn rommel en daar ga je kapot aan.
all die troep is chemis en is niet goed voor ut menselijk lichaam.
punt uit! :smoke:
Klik om te vergroten...
Daar heeft 'ie wat aan!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Daar heeft 'ie wat aan!
Klik om te vergroten...
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik maal wel is, maar daar krijg ik andere mooie plekjes van helaas :P.


Maar heb ook idd wel eens dat ik van die rare sneetjes heb, ben er eens op gaan letten en zit gewoon keihard op me tong te zuigen.


Dus naar mijn idee komt het daardoor.

En dan bij jou nog + die medicatie erbij dan misschien.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
xtCrack zei:
je gebruikt gwn rommel en daar ga je kapot aan.
all die troep is chemis en is niet goed voor ut menselijk lichaam.
punt uit! :smoke:
Klik om te vergroten...

Right on!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."