Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga regelmatig naar een feestje. Dat doe ik dan gelijk goed. Ik nuttig dan ook aardig wat speed, xtc en mdma om wakker te blijven. Het is niet van het malen ofzo... Ik heb het al lang gaat nie over en wil die oorzaak graag weten. Het probleem is dat er aan de zijkant van mijn tong ernstige sneetjes lopen. Ook helemaal achter in mijn mond. De ene keer heb ik er eerder last van dan de andere keer. Ook zit er dan een gelige kleur aan. Ik gebruik dan ook met grote regelmaat astma medicijnen. Roken/blowen laat ik ook niet in de weg staan. Ik heb er dan ook zeer duidelijk meer last van dan andere mensen. Ik probeer dit te voorkomen of te verminderen want het kan die week echt lastige irritatie opleveren bij praten en eten."
"Nee vitamine gebrek absoluut niet. Want hoeveel ik ook gebruik ik zorg wel dat ik voldoende voeding binnen krijg. Ook vitamine pillen maken geen verschil. Huisarts geeft me een zalf mee die men normaal oraal gebruikt als men van Symbicort (astma medicijn) een soort schimmel in de mond krijgt. Dit komt door het niet naspoelen van de mond. Deze zalf werkt overigens wel een klein beetje. En de sneetjes genezen na 3/4 dagen. (mond geneesd nogal snel). En heb het idee dat die zalf ook beetje helpt. Maar dan is het nog helemaal KUT!!!!"
"Jep vaak ook achterin me mond sneetjes! Valt ook op dat bij de sneetjes de huid helemaal wit achtig is, heb ook het idee dat ik het er met een tandeborstel afpoets. Als ik zaterdag begin mee gebruiken, snachts ga feesten en dan begint het zondag zo eind van de middag al op te spelen! Ga ik al beetje met dubbele tong praten. En over da vacuum zuigen heb ik sweekends ook al overna zitten denken ofdat dat mischien de oorzaak kon zijn, hier let ik dan ook op! Maar het erge is dat ik (ondanks dat ik er op let) niet weet hoe ik het probleem kan verkomen."