#1
Waarschijnlijk omdat het niet mag
Oh dear.Flameon zei:omdat het je op de een of andere manier interesseert. Wellicht omdat je benieuwd bent naar ..... of dat zal zeker meespelen, interesse dus!
Donaldduck88 zei:Maarja vanwaar die interesse?
Flameon zei:omdat het je op de een of andere manier interesseert
Klasse jongen!Flameon zei:interesse dus!

Flameon zei:Naja .... jij noemt me in iedergeval dear![]()
:P

Donaldduck88 zei:Is het dan niet veel te jong? dat het later een negatieve invloed heeft bijvoorbeeld op me hersenen ?
weyoun22 zei:Volgens mij is het zoeken naar middelen die ons bewustzijn veranderen iets wat in de genen van de mensheid zit. 'Gelukkig' zijn de meeste mensen tegen de tijd dat ze tegen dergelijke middelen aanlopen al geconditioneerd genoeg om ervoor te kiezen de drugs links te laten liggen.
Wat zegt 'ie nou weer? Als je drugs gebruikt op jonge leeftijd stoppen je hersenen met groeien? Heb je daar een bron voor?Flameon zei:Donaldduck88 zei:Is het dan niet veel te jong? dat het later een negatieve invloed heeft bijvoorbeeld op me hersenen ?
Yep, die volgroeien niet ... of die kans bestaat
gevolg: oa leerachterstand, mindere sociale ontwikkeling
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."