Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas op een achtbaan - Letterlijk

Lachgas op een achtbaan - Letterlijk

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#1
*Bumpbump*

zou ie nog leven? :mrgreen:
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga dit over een maand uitproberen.

Ik heb zo'n kleine nitrous cracker dus ik denk niet dat het moeilijk word om alles in mijn zak te verstoppen.



Wat vinden jullie?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha lijkt mij onhandig in een achtbaan, maar vind het echt super grappig :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je ballon wegwaait...
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je opgetakeld wordt? denk dat het wel mogelijk is, alleen die mannetjes die de achtbaan besturen zullen er niet zo blij mee zijn haha :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol, 't is wel een vet plan eigenlijk.
Je gaat dan wel écht harder dan flamman en abraxas
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm is eigenlijk wel een goed idee.
Die balon met dat lusje is ook wel een goeie, vliegt hij nooit meer weg als je out gaat :tearsofjoy:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moet zeker te doen zijn (en is overigs een geniaal idee)
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de positieve reacties.

@Cropp
Je hebt misschien gelijk, maar daar heb ik ook over gedacht. Ik ga het op deze achtbaan doen in Tampa, FL (http://en.wikipedia.org/wiki/Sheikra), precies op de punt voor de afdaling van 90 graden.

@ Xeloc
Jij hebt ook gelijk, ik denk dat ik eerst een paar rondjes maak zonder lachgas zo dat ik kan uitvinden precies waar alle camera's zijn
t
theblitchedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weetje hoe ziek mij dat lijkt. Plaats zeker nog even hoe het geweest is als je terug bent.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon doen en ons late wete hoe het was :grin: Wat voorover bukken en de ballon vullen en inhaleren als de trein omhoog getakeld wordt.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanuit utrecht krijg je ook respect
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een geniaal idee, ik denk echt dat je lekker van de kaart zult zijn.

Respect!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe werkt het eigenlijk in je lichaam met al die adrenaline en g-krachten samen met het lachgas?
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Hoe werkt het eigenlijk in je lichaam met al die adrenaline en g-krachten samen met het lachgas?
Klik om te vergroten...
Ben ik ook wel benieuwd na :]. *zelf nog nooit lachgas gebruikt*.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Hoe werkt het eigenlijk in je lichaam met al die adrenaline en g-krachten samen met het lachgas?
Klik om te vergroten...

Een dubbele high, van de adrenaline en lachgas? Ik denk dat 't vrij hard aan zal slaan aangezien je hart ook nog aardig wat sneller gaat kloppen als je in een achtbaan zit. Snellere bloed bij de hersentjes, en dus ook de N2O.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
kaasbaas zei:
Oom Klaas zei:
Hoe werkt het eigenlijk in je lichaam met al die adrenaline en g-krachten samen met het lachgas?
Klik om te vergroten...

Een dubbele high, van de adrenaline en lachgas? Ik denk dat 't vrij hard aan zal slaan aangezien je hart ook nog aardig wat sneller gaat kloppen als je in een achtbaan zit. Snellere bloed bij de hersentjes, en dus ook de N2O.
Klik om te vergroten...

Zou het hierdoor ook sneller afgelopen zijn?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#18
oke maat, maand is voorbij waar is je reportje :wink:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad... DUURT LANG! :tearsofjoy:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lame dude eerst stoere praatjes maar nu niets meer.. Pff

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."