Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die nieuwe oranje Q-dancejes al geprobeert? deze zijn lichter, en sterker oranje dan de voorgaande versies. Ik heb er hier nu een paar liggen, maar heb ze nog niet geprobeert. Iemand al ervaring mee of er iets over gehoord? schijnt evenveel in te zitten."
"Ik heb zelfs last van een droge mond als ik heel de avond water drink als ik mdma op heb. En als ik niks op heb heel de avond maar toch heel de avond sta te dansen heb ik er geen last van."
"Weet iemand waar ik in Rotterdam of Breda 5-htp kan kopen? Ik heb niet de mogelijkheid om het op internet te bestellen, want ik heb het snel nodig. dus vraag me af welke winkel 5-htp verkoopt."
"Weetje hoe ziek mij dat lijkt. Plaats zeker nog even hoe het geweest is als je terug bent."
""
"woow dan heb ik de afgelopen drie dagen 18 lijnen cocaine op via mijn pc"
"Bored zei: Voor mij geld hetzelfde. Toen ik nog wow speelde deed ik dat rustig 10-16 uur op een dag. Ook op schooldagen. Ik moet er niet aan denken dat ik nu weer wow speel.. Klik om te vergroten... 5 jaar geleden begon het bij mij simpel met een spelletje dat runescape heet, ik speelde ook echt 10-18 uur op een dag, tijdens schooldagen speelde ik gewoon door tot 3 uur snachts, om er 's morgens om 7 uur weer uit te komen. was toen 13 jaar. Ben dat jaar ook van school af gegooid, en dat slaapgebrek kan ook niet erg gezond geweest zijn voor mij, zeker niet op die leeftijd. Nu 5 jaar verder ben ik nogsteeds niet volledig van het online gamen en mijn gameverslaving af, als ik na 3 maanden gestopt te zijn met WoW weer de drang krijg om te gaan spelen begin ik gelijk weer met hele nachten door te gamen zonder drugs echt 30 uur op wow zitten is geen uitzondering voor mij dan. Heb vandaag ook maar weer eens besloten van WoW af te blijven, maar heb hier ook nog MW2 op de playstation 3 liggen en daar kan ik ook best lang op doorgaan af en toe."
"Nightmare was echt niet normaal meer dit was me eerste x op een feest waar echt alleen maar een hardcore zaal was en heb me erg goed vermaakt"