#1
Hallo mensen,
Zoals de titel al zegt gaat het over mijn smaak..
Telkens als ik een eens weekendje gebruikt hebt (xtc en/of speed).
In het begin en tijdens mijn gebruik vind ik mijn sigaretten juist erg lekker, en een jointje ook.
Maar tegen de tijd als je wat "vaag" begint te worden, dan worden die zo vies!!
En dat heb ik zelfs dus nog 2 dagen na het weekend..
Erg vervelend. Het is een rare smaak, ergens beetje aarde achtig (geen flauw idee hoe ik daar op kom) of chemisch..
Eten smaakt me nog wel, soms iets anders maar niet verkeerd!
Komt het gewoon door de xtc of speed, of kan je het ook nog op een bepaalde manier voorkomen?
Bedankt alvast.
Zoals de titel al zegt gaat het over mijn smaak..
Telkens als ik een eens weekendje gebruikt hebt (xtc en/of speed).
In het begin en tijdens mijn gebruik vind ik mijn sigaretten juist erg lekker, en een jointje ook.
Maar tegen de tijd als je wat "vaag" begint te worden, dan worden die zo vies!!
En dat heb ik zelfs dus nog 2 dagen na het weekend..
Erg vervelend. Het is een rare smaak, ergens beetje aarde achtig (geen flauw idee hoe ik daar op kom) of chemisch..
Eten smaakt me nog wel, soms iets anders maar niet verkeerd!
Komt het gewoon door de xtc of speed, of kan je het ook nog op een bepaalde manier voorkomen?
Bedankt alvast.