Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreselijke smaak in mijn mond!!!

Vreselijke smaak in mijn mond!!!

13 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Zoals de titel al zegt gaat het over mijn smaak..

Telkens als ik een eens weekendje gebruikt hebt (xtc en/of speed).

In het begin en tijdens mijn gebruik vind ik mijn sigaretten juist erg lekker, en een jointje ook.
Maar tegen de tijd als je wat "vaag" begint te worden, dan worden die zo vies!!
En dat heb ik zelfs dus nog 2 dagen na het weekend..
Erg vervelend. Het is een rare smaak, ergens beetje aarde achtig (geen flauw idee hoe ik daar op kom) of chemisch..
Eten smaakt me nog wel, soms iets anders maar niet verkeerd!
Komt het gewoon door de xtc of speed, of kan je het ook nog op een bepaalde manier voorkomen?


Bedankt alvast.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Komt het gewoon door de xtc of speed, of kan je het ook nog op een bepaalde manier voorkomen?
Klik om te vergroten...

Even stoppen dan weet je of het daaraan ligt, mja het is nou eenmaal niet lekker op te eten die zooi :P Kan ook zeggen ik zou 4 dagen lang constant snoepen ofzo succes in ieder geval ermee!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga je ook kokhalzen tijdens het roken?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer dan niet te roken als het dan ook niet lekker is. Aan de smaak valt weinig te doen denk ik. Minder nemen en juist voldoende water nemen en proberen niet teveel te malen.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Probeer dan niet te roken als het dan ook niet lekker is. Aan de smaak valt weinig te doen denk ik. Minder nemen en juist voldoende water nemen en proberen niet teveel te malen.
Klik om te vergroten...
Dit; gewoon stoppen met roken :tearsofjoy:

Wat kunnen oplossing toch simpel zijn.
Denk niet in problemen, maar in oplossingen :hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scharrelboom en olijfboompje hebben elkaar gevonden :hearteyes:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is gewoon een feit dat je smaak iets veranderd bij gebruik.

Je speeksel aanmaak is ook een stuk minder, hier krijg je een droge mond van.
Speeksel is nodig om bacteriegroei te doen remmen. Als je minder speeksel hebt gaan bacterieën zich lekker nestelen en vermenigvuldigen. Zij zorgen ook voor een andere (vieze) smaak in je mond. Soms helpt het om een beetje suiker te nemen, maar dat is puur voor de smaak.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Olijfboompje zei:
Denk niet in problemen, maar in oplossingen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
"Oplossingen zijn het probleem niet."
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Scharrelboom en olijfboompje hebben elkaar gevonden :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Exceptional Insight zei:
"Oplossingen zijn het probleem niet."
Klik om te vergroten...
Mooie quote.
Wat doen we ermee?
Of was dit gewoon ter kennisgeving?
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien komt het door de speed? Heb hier overigens geen argument voor, maar ikzelf heb het niet. vind roken juist super lekker als ik in m'n space zit, en minder lekker als ik niet aan het spacen ben.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
goed drinken voor tijdens en tijdje na gebruik, geen alcohol maar water, helpt bij mij
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ervaar sigaretten ook niet echt als lekker als ik lang genoeg wakker ben tenzij ik net gegeten heb ofzo. Eigenlijk ervaar ik dan niks als echt lekker, inclusief de pep. Echt kut gewoon eigenlijk haha :P
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor de reacties mensen!


@ Fresh, ik zal je tip van dat suiker onthouden :)


Vind het gewoon zo stom, als ik hem nog space of wat dan ook dan is roken F*cking lekker :P.
Als ik vaag ben en eigenlijk heel moe zijn ze echt bar.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik rook niet meer maar in de periode dat ik nog wel rookte was ik met name na speed een echte kettingroker/blower.
Ik was er in mijn rokersperiode heel erg blij mee geweest als ik het vies was gaan vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."