ik ben al heel erg geminderd met drugs vanwege me migraine me gezondheid en doordeweekse bezigheden gaan natuurlijk voor.
ga zoiezo stoppen met pep want ik merk dat ik daar soms 2/3 dagen ziek van op me nest ken leggen tegenwoordig ik gebruikte het meer om feesten vol te houden maarja dan hak ik maar wat minder
alcohol tja.. vrijdag en zaterdag avond 2 biertjes dus dat blijf ik gewoon doen en 1x per 1/2 maanden bij een voebalwedstrijd of feest wat meer + een jointje moet wel kunnen heb dan meestal maar 1 dag kater maar dat heb iedereen.
nog 2 vraagies ik heb nu medicijnen die ik elke dag moet nemen over een maandje weet ik of het me aanvallen minderd er zit een gele sticker op (pas op met alcohol en het verminder je reactietijd voor bv autorijden) neem aan dat 2 biertjes op een avond geen kwaad ken, misschien dat ik dan beter niet meer ken zuipen 1x in de 2 maanden? weet niet wat voor gevolgen dat heb.
ben iniedergeval al met heel veel gestopt, alles met caffeine, chocola, melkproducten, veel minder drugs/alcohol en binnenkort naar een neuroloog.
vind het wel jammer dat ik er allemaal mee moet stoppen maarja wat moet, moet