#1
Andyy zei:Exceptional Insight zei:We reageren wát?Winehouse zei:Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
poepjes
Andyy zei:Exceptional Insight zei:We reageren wát?Winehouse zei:Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
poepjes
Maar serieus, niet doen, krijg je puistjes van...Andyy zei:Exceptional Insight zei:We reageren wát?Winehouse zei:Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
mopjes
Chris Pontius zei:ps
Als ik nou zou zeggen dat het heel slecht was, zou je het dan echt niet meer doen?
Andrew zei:Je bent heel verstandig en volwassen, ondanks dat je 15 bent, maar je typt nog steeds geen 'toch'?![]()
Aalpoepert zei:Drugs op een te jonge leeftijd kunnen ervoor zorgen dat je je niet volledig ontwikkelt.
Bovendien ga je dood.
Donaldduck88 zei:ik ben een jongen van 15 jaar (vrij veel meegemaakt en naar zeggen heeel volwassen en verstandig)
Dit wat die lange hier zegt dat klopt wel, maar je moet er echt rekening mee houden dat je dood gaat. Dat is echt van belang!langeman zei:Donaldduck88 zei:ik ben een jongen van 15 jaar (vrij veel meegemaakt en naar zeggen heeel volwassen en verstandig)
Dat je je vraag stelt bevestigd dat je ergens wel verstandig bent, maar dat je al xtc gebruikt en dit met regelmaat wil gaan doen ondermijnt het volledig. Beter wacht je weer een half jaar of meer (wachten tot je 18e zal toch niet meer lukken).
Dat je veel hebt meegemaakt doet er trouwens niets toe. Je hersenen groeien hoe dan ook de komende 10 jaar nog, dus wees voorzichtig met wat je ermee doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."