#1
1. Combo's upper/downer
2. Benzo.
3. Spiet
4. Alcohol
2. Benzo.
3. Spiet
4. Alcohol
DrippTone zei:LSD+MDMA+ketamine+THC+N2o
Dit.Chris Pontius zei:- Amfetamine op eenzame hoogte.
Exceptional Insight zei:Dit.Chris Pontius zei:- Amfetamine op eenzame hoogte.

Rabbithole zei:1. Amfetamine/LSD
2. Mdma
3. truffels
4. 2cb
5. lachgas
6. poppers
7. wiet/hasj
8. cocaïne
9. alcohol
10. nicotine
11. salvia
12. LSA
Wij snappen elkaar.Rabbithole zei:Even een drastische her-rangschikking:
Rabbithole zei:1. Amfetamine/LSD
2. Mdma
3. truffels
4. 2cb
5. lachgas
6. poppers
7. wiet/hasj
8. cocaïne
9. alcohol
10. nicotine
11. salvia
12. LSA
Lichamelijk vind ik mdma het allerlekkerste gevoel geven, maar ik heb toch de vetste nachten beleeft met speed. Die achteraf meer voor me hebben betekend dan wat vage, wause nachten. Op het moment zelf voelt mdma altijd top maar ik blijf vaak een beetje onbevredigd achter, terwijl er op speed echt de mooiste herinneringen ontstaan. Ik heb nog nooit geen supernacht gehad met speed. Vind het wel moeilijk om te kiezen tussen speed en LSD, speed is geschikter om vaker te gebruiken natuurlijk, maar ik zou nooit alleen voor uppers kiezen en niet voor psychedelica. Dus vandaar de gedeelde eerste plaats.![]()
Rabbithole zei:7. wiet/hasj
8. cocaïne
Rabbithole zei:Lichamelijk vind ik mdma het allerlekkerste gevoel geven
W.F.L. zei:Rabbithole zei:7. wiet/hasj
8. cocaïne
Wat?
Rabbithole zei:Lichamelijk vind ik mdma het allerlekkerste gevoel geven
Haha, wacht maar tot je GHB gedaan hebt, en dan zeker in combinatie met speed. Lichamelijke gevoel van MDMA geeft dat vind ik, pep erbij en je hebt het mentale van pep (dat ik lichamelijk trouwens ook super vind bij de racemische) en die buzz van de MDMA, maar zonder al die vaagheid. En wat was er in godsnaam mis met mij toen ik alcohol boven GHB plaatste en Cocaïne + Alcohol boven Speed + GHB? Te lang geleden waarschijnlijk.
1. Speed
2. Cocaïne (met c-o-c-..)
3. GHB
4. MDMA
5. Alcohol
6. Ketamine
7. N2O
Home-made?Rabbithole zei:Maar we zullen zien, binnenkort maar eens m'n GHB uittesten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."