Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste drugs

Beste drugs

33 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met stip op nummer 1: DMT
Wat dat je laat zien is met geen pen te beschrijven.
Alleen niet zo heel erg fijn als partydrug vind ik zelf.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt! :grin: ). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is.

Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij..
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan niet kiezen!

Top 3 dan maar?

LSD
MDMA
Ketamine

:)
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
walnootje zei:
Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt! :grin: ). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is.

Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij..
Klik om te vergroten...

Ja speed is echt een insluiper helemaal mee eens. Gelukkig had ik dat door en ben er nooit verslaafd aan geraakt, het had ook heel anders kunnen aflopen...
f
forzagreenlifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
WIET, verder niet.
W
WhiteWidowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dat XTC de nummer 1 deelt met wiet.
Iedereen wordt zo aardig van XTC en de muziek klinkt hemels.
Maar ik vind een jointje ook niet verkeerd :stoned: , gewoon omdat je er zo lekker relaxt van wordt, je krijgt er geen dip van en je kunt nog even van de smaak genieten, bij XTC slik je het door en weg is het.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Venray de gekste!!
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat is de beste drugs die je ooit hebt gebruikt? En wat was de setting en wat voelde je erbij? Misschien ga ik dat volgende keer dat ik iets ga gebruiken uitproberen :)
S
SjaakBlaaskaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Keta
op een after bij een vriend thuis
geweldig spul, lekker ontspannen genieten met zn alle, je wordt er melig van, muziekje erbij en je hebt de tijd van je leven.

1x gedaan en ga het zeker lang niet meer doen om het speciaal te houden + dit is een van die spullen die TE leuk is
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#10
De beste drug voor mij was heroine maar daar zou ik niet aan beginnen, de prijs die je ervoor betaald is te hoog... Pak een pilletje of een rook af en toe een jointje maak er geen gewoonte van heb eerder gelezen dat je nog jong bent, heb veel jonge mensen naar de klote zien gaan dus pas op met wat je doet en denk heel goed na voor je wat doet.. Heb er spijt van dat ik zelf nooit nagedacht heb vroeger.. Echt ik pas het zelfs nog aan want ik wil niet zeiken maar pas echt goed op met wat je doet op je leeftijd wat je zo jong doet kan je hele leven bepalen resultaat ik bijvoorbeeld en ik denk dat als ik op mijn leeftijd iemand had gehad die mij gezegd had wat me te wachten stond met af en toe drugs oftewel accepteren te gebruiken zodra je ja zegt tegen drugs gebruiken verleg je ineens al je grenzen in heel veel opzichten... Laat het hierbij want ik ga helemaal offtopic maar ik kan iemand van jou leeftijd eigenlijk geen drugs adviseren die leuk of de beste is want eigenlijk is alles gewoon troep...
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tot nu toe is het bij mij nog allemaal erg onschuldig.
Voor mij het best tot nu toe ik xtc icm lachgas. Vooral als je op je piek zit lachgas gebruiken. Dat is echt hemels
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Smokey046 zei:
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
Klik om te vergroten...

I agree :flushed:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden :)

Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk :hearteyes:

Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#15
for the love of christ..

dit kereltje is 14, zitten jullie m echt lsd en bruin aan te raden of?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stel je niet zo aan man niemand zegt tegen die jongen dat hij die rommel moet proberen. Hij vraagt wat iemand het relaxte middel vindt om te gebruiken so what. Dit is een DRUGS forum maar volgens mij heb ik je dat al eerder gezegd!!
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik stel me niet aan, jij overschat het vermogen van een 14 jarige om dingen
in de juiste context te plaatsen en te relativeren.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik ben dan niet de slimste dat k op m'n 14e al voor de pillen ga. Maar snap nog wel dat 'k van de hero af moet blijven.. Wat voel je eigenlijk tijdens je hero-trip? Lsd wil ik wel gebruiken:tongueout: maar ga proberen niet verder te gaan dan xtc alcohol en wiet tot m'n 16e
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is echt al best wel veel. Waarom wil je 't nu al doen? Ik bedoel, ik wil ook wel eens LSD doen maar dan wel over een paar jaartjes denk ik. Geen haast mee. Je hebt nog een heel leven. Kan je beter nog even geduld hebben en zeker weten dat het niet fout gaat. Niet alleen dat je je hersenen zo jong al kunt verpesten maar ook omdat je verantwoordelijkheidsgevoel (en oorzaak/gevolg) nog niet goed ontwikkeld is. Dus zorgt er ook voor dat je minder voorzichtig kan zijn (met betrekking tot wat je gebruikt) dan wanneer je ouder bent.
M
MisterJLid
01-01-2024, 00:00
#20
Persoonlijk vond ik LSD het beste van wat ik heb gehad tot nu toe. Heerlijk spul één keer hierop in mijn kamer gelegen in perfecte harmonie, noh niks heerlijkers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."