#1
Met stip op nummer 1: DMT
Wat dat je laat zien is met geen pen te beschrijven.
Alleen niet zo heel erg fijn als partydrug vind ik zelf.
Wat dat je laat zien is met geen pen te beschrijven.
Alleen niet zo heel erg fijn als partydrug vind ik zelf.
, gewoon omdat je er zo lekker relaxt van wordt, je krijgt er geen dip van en je kunt nog even van de smaak genieten, bij XTC slik je het door en weg is het.