#1
Natuurlijk niet, het is een opioïde, psychonauten moeten daar niets van hebben

Telefoon zei:hahaha
geen haar op mijn lichaam denkt er aan dit te pakken.
mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer...
schoteltje melk ... XD
of aan mensen op het stasion wat geef zijn ze vast "blij"mee
nee ... ik neem het niet aan van die dealer dat ie het maar in zijn anus steekt ..

Wel eens van sarcasme gehoord? Daarnaast, heb je naar de datum van het laatste bericht in dit topic gekeken en naar de datum van het laatste bericht van Telefoon?da_pj zei:Wat ben jij een klootzak zeg ! Tjah ik ben een dierenvriend...SO WHAT ??!!??!!
Doe het toch maar bij jezelf dan liever, maar doe het via live webcam zodat we je kunnen zien
hoe je erop reageert. Heb al eens een gast in elkaar getrapt omdat die zijn hond afsloeg met een dikke tak van een boom...had men broer me niet tegengehouden kon ik mss nu nog betalen voor die eikel. Had juist nog men werkschoenen aan met stalen tip (kwam net van men werk)...Voor een mens zou ik hetzelfde doen, maar dat beest kon zich helemaal niet verdedigen + zonder reden was het. Dierenbescherming heeft de hond kunnen plaatsen bij een bevriend koppel van me.
Ga off topic en hey Telefoon..Niets persoonlijk want je kan dit gwn zeggen maar daarom doe je het niet, ik zeg gewoon wat ik vindt van dat soort mensen en wat ik dan ook is gedaan heb + dit is een oude post.
![]()
Psycho_Chrono zei:BillyBilo zei:Natuurlijk niet, het is een opioïde, psychonauten moeten daar niets van hebben
Grenzen vervagen vrij gauw, ik heb als psychonaut ook wel eens trek in amfeta's en zelfs opiaten gebruikt![]()
Tenzij je natuurlijk ontzettend graag dood wil. Het is immers wat je leuk vindt en zoals bekend kunnen smaken verschillen.Jadi zei:Afblijven van die rotzooi!

Telefoon zei:nee ... ik neem het niet aan van die dealer dat ie het maar in zijn anus steekt ..

Serieus...?Telefoon zei:haha ik zal het hem aan raden :P
ik probeer dat niet in mijn anus gaan alleen dingen er uit ..![]()

Telefoon zei:hahaha
geen haar op mijn lichaam denkt er aan dit te pakken.
mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer...
schoteltje melk ... XD
of aan mensen op het stasion wat geef zijn ze vast "blij"mee
nee ... ik neem het niet aan van die dealer dat ie het maar in zijn anus steekt ..
Dan mag je het van mijn part ook gewoon zelf consumeren...Telefoon zei:mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."