PCP, DMT, 2c-i en 2c-t2. 6APB lijkt me ook wel leuk om een keer te proberen.

Fool zei:Héhé, één keer omdat je bang bent voor een verslaving?![]()
SmartieAndMe zei:Fool zei:Héhé, één keer omdat je bang bent voor een verslaving?![]()
Onder andere. Ik weet van mezelf dat dempende middelen me heel erg goed liggen omdat ik een redelijk overactief brein heb.
Verder hou ik er wel van om na bijvoorbeeld speedgebruik de kater gewoon duidelijk te voelen en niet te kunnen slapen. Dat helpt me er namelijk altijd lekker aan herinneren dat ik het niet te vaak moet doen. Als ik met een benzo heerlijk in slaap val na Speed, denk ik dat ik het voortaan na speedgebruik zal gaan gebruiken en dat kan m'n speedgebruik ook weer vergemakkelijken.
Ik ben nu tevreden met mijn gebruiksfrequentie, dat wil ik graag zo houden![]()
anonieme zei:Ik zou nog wel eens coke willen gebruiken, ist een aanrader?
En heb ergens gelezen dat je paradontax (tandpasta, zie afbeelding) kan nuiven .. lijkt me niet zo prettig maar zou k wel meer over willen weten![]()
Ik ben op meerdere sites tegengekomen dat er wellicht Salvia in zit.
SmartieAndMe zei:anonieme zei:Ik zou nog wel eens coke willen gebruiken, ist een aanrader?
En heb ergens gelezen dat je paradontax (tandpasta, zie afbeelding) kan nuiven .. lijkt me niet zo prettig maar zou k wel meer over willen weten![]()
Ik ben op meerdere sites tegengekomen dat er wellicht Salvia in zit.
Parodontax snuiven? Denk ff na joh, verwacht je echt dat je daar een effect van gaat krijgen behalve een hele frisse neus?![]()
Dat is net zo iets als het fabeltje wat over internet gaat dat je bananenschillen zou kunnen roken...
Ik zag in een andere post dat je 13 was. Wacht alsjeblieft even tot je 18-20 bent met harddrugs. Het lijkt misschien onschuldig nu, maar het gaat je ontwikkeling zeker remmen en het zal gevolgen hebben voor je toekomst als je zo jong begint. Het is niet dat we het jonge kinderen niet gunnen, de gevolgen zijn gewoon te groot op deze leeftijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."