Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik laat de bak vollopen met water, doe de deksel erop en dan na 12 uur weer afgieten en terug in de zak plaatsen. Na een dag of 6-7 kwamen bij mij de 1e paddestoelen weer."
"Ik vind de combinatie van truffels met lachgas echt geweldig. Alleen wacht ik er meestal wel mee tot de trip zich een klein beetje afbouwt, het kan namelijk behoorlijk heftig zijn."
"Salvia"
"htweeoo zei: Wie gaat er dmt zo gebruikén Klik om te vergroten... Hoor wie t zegt. Je vreet zelf 20 pillen om te hallucineren"
"htweeoo zei: markdj zei: htweeoo zei: Wie gaat er dmt zo gebruikén Klik om te vergroten... Hoor wie t zegt. Je vreet zelf 20 pillen om te hallucineren Klik om te vergroten... MDMA wordt omgezet in MDA dat is hallucineren. Dus als je een beetje stoer wilt doen weet dan iets af van de drugs Klik om te vergroten... Knuppel. Denk je dat ik dat niet weet. Het gaat erom dat je zelf drugs 'misbruikt' en hier iemand op de vingers gaat tikken"
"Re: jou favoriete trip nummer. René et Gaston - Vallee de Larmes http://www.youtube.com/watch?v=K-ORr6smSOo Carbon based lifeforms - Abiogenesis http://www.youtube.com/watch?v=o7cpS2DDB_E"
"Psychedelibee zei: Interessant report man! Bijzonder spul hè Aya. Ik heb zelf eind april 4 ceremonies in Peru gedaan en daar kregen we gewoon 1 drankje met zowel de mao remmer als de DMT, alhoewel het apart krijgen zoals jij dat beschrijft me ook niet heel onlogisch lijkt. Klik om te vergroten... Wat je in meestal in Nederland krijgt is eigenlijk niet echt ayahuasca: peganum harmala & Mimosa. Die worden apart geschonken. In peru krijg je ayahuasca (Caapi) en in de meeste gevallen chacruna die samen gekookt worden tot 1 drankje."
"Have fun Ik heb het goedje al een paar jaar liggen maar het is er nog niet van gekomen om het nemen. Ben benieuwd naar je ervaringen!"
"steek van wal zou ik zeggen"
"In yopozaden is werkzame stof toch DMT? Deze worden volgens mij vaak gesnoven."