Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1.XTC 2.GHB 3.SOS"
"Heb ook veel ghb gebruikt, Het hoofdbestandsdeel word sinds September 2013 niet meer verkocht, mits je aan kunt tonen dat je een bedrijf hebt, dus de productie word lastiger, natuurlijk beter voor de verslaafden, minder leuk voor de mensen die er wel goed mee kunnen omgaan. gr stuiterbal"
"Ja tuurlijk ben ik serieus,22 verkopers op website's hebben een email gekregen van justitie en politie dat ze helpen bij het voorbereiden van het produceren van een harddrug, en ze hiermee strafbaar zijn tot een gevangenisstraf van max 6 jaar, en het is voor het eerst dat afgelopen maanden een eigenaar van zo'n site veroordeeld is.En de andere eigenaren hebben het zekere voor het onzekere genomen, een enkele website bestaat nog, daar moet je eerst aantonen dat je er geen misbruik van maakt en dat je een bedrijf hebt."
"Ghb, mdma (xtc), coke, speed, hasj en wiet natuurlijk"
"Hallo, even een tripreport van mij. nadat ik al jaren nieuwsgierig ben naar deze drugs en bijna alles gehad te hebben toch overwogen een keer heroine te gebruiken, alle verhalen over verslaving en de enorme rush maakte mijn nieuwsgierig en wou ik het zelf ervaren (De rush uiteraard ) Eerst begonnen met met ongeveer 1/10 op een folie te leggen, en inhalen, ik merkte vrij weinig, na een paar minuten wat duizelig en moe, dus heb ik besloten nog 1/10 van de gram op folie te leggen en opnieuw gerookt, ik kreeg een rustig en slaperig gevoel, beetje droomachtig.Klein beetje warm, heeft niet echt indruk op me gemaakt, omdat ik ook bekend ben met ghb vind ik de ghb roes veel fijner, al kon het zijn dat ik te weinig had genomen, ik heb geen zogenaamde rush of orgasme achtig gloeiend gevoel ervaren, dus besloot ik een klein lijntje te snuiven, hierna voelde ik me wel top, heel kalm rustig warm en in mezelf gekeerd. Lijkt me leuk om af en toe te gebruiken maar niet dat ik het echt heel geweldig vond, misschien dat ik niet de juiste hoeveelheid heb genomen maar wou het rustig aan doen."
"Hallo, ben 2 jaar verslaafd geweest aan ghb, nu gebruik ik af en toe nog. De laatste keren dat ik gebruikte kon ik niet slapen terwijl dit eerder altijd perfect ging (wss iets met dopamine te maken) maar dit is niet het probleem, al is het wel vervelend. Ik ging slapen en als ik bijna in slaap val krijg ik een sluiptrekking in mijn benen of armen, hier schrik ik zodanig van dat ik weer wakker ben, smorgens toen ik wakker werd en op bed bleef liggen omdat ik behoorlijk brak was, kreeg ik opnieuw af en toe een schok in mijn handen, de dag erna nog een aantal keer gehad overdags, oncontroleerbare bewegingen .langzaam word het minder, eerder kon ik me herrineren dat ik dit alleen had tijdens de ghb-trip als ik aan de hogere kant zat met doseren. Heb deze vraag 2 keer gesteld op drugsinfo vraag en antwoord maar beide keren tot mijn verbazing geen antwoord gekregen, misschien weinig voorkomend probleem ? op internet word dit geschreven als een hypnagoge schok, ongevaarlijk en veelvoorkomend, maar heeft iemand een verklaring waarom ghb dit bij mij opwekt en of er meer mensen last van hebben? Gr stuiterbal"
"Heb de meeste drugs toch al geprobeerd, zoals xtc, coke, speed, ghb en softdrugs. op mijn lijstje staat nog crack en heroine, maar deze drugs worden weinig gebruikt onder vrienden dus het is niet zo makkelijk te krijgen, waarschijnlijk ook omdat ik in een klein gat woon :P"