#1
Dan kies ik toch voor mdma, dat gelukzalige gevoel nooit meer mogen terug voelen zou me pas echt verzuurd maken ![:grin:]()
MusicIsLife zei:

Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.psychedelicmind zei:Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
SirErick zei:Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.psychedelicmind zei:Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
Whahaha, lol.MusicIsLife zei:SirErick zei:Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.psychedelicmind zei:Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
Haha, dat had ik nou niet verwacht![]()
Ging bij mij prima , was geweldig en het handige was dat het de anderen niet opvielbobsacamano zei:Hmmm lastig want degene die ik wil roepen heb ik nog nooit gebruikt. Maar toch ga ik er voor ik zou voor LSD gaan. Ik ben echt een trip fan dus ja LSD is perfect. En ja voor een feestje pak ik graag een 2CB of XTC maar goed ik denk dat met een lage dosering LSD ook heel lekker kan zijn voor een feestje.
naturelover zei:No contest: net als topicstarter ga ik voor
Dimethyltryptamine
![]()
Ik prefereer wel roken ten opzichte van oraal (ayahuasca), denk ik![]()
Tekzor668 zei:Dan kies ik toch voor mdma, dat gelukzalige gevoel nooit meer mogen terug voelen zou me pas echt verzuurd maken![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."