Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 to rule them all!

1 to rule them all!

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan kies ik toch voor mdma, dat gelukzalige gevoel nooit meer mogen terug voelen zou me pas echt verzuurd maken :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
transformated zei:
moest
Klik om te vergroten...

Je hoeft helemaal niks hoor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is waar maar once u tasted your drug kan het geen kwaad voor af en toe. :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mdma ja
p
psychedelicmindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven (excl. caffeïne, nicotine, ...). Welke drug zou je kiezen?

Persoonlijk ben ik erg hard aan het twijfelen. Enerzijds is wiet mijn dagelijks pleziertje, maar het is al een droom sinds ik 15 ben om Ayahuasca te nemen. Ik denk dat ayahuasca mijn leven wel zou verbeteren in tegenstelling tot wiet. Daarom kies ik uiteindelijk toch voor ayahuasca.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan ga ik toch voor mdma. Heb bij geen enkele andere drug tot nu toe zo'n magisch gevoel gehad
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe mij dan maar LSD, bij uppers of downers gaat bij relatief frequent gebruik de lol eraf of raak je verslaafd. LSD kun je in ieder geval gigantisch ver pushen, als je denkt dat je het wel gezien hebt :rock:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychedelicmind zei:
Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
Klik om te vergroten...
Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SirErick zei:
psychedelicmind zei:
Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
Klik om te vergroten...
Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.
Klik om te vergroten...

Haha, dat had ik nou niet verwacht :tongueout:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#9
MusicIsLife zei:
SirErick zei:
psychedelicmind zei:
Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
Klik om te vergroten...
Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.
Klik om te vergroten...

Haha, dat had ik nou niet verwacht :tongueout:
Klik om te vergroten...
Whahaha, lol.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmmm lastig want degene die ik wil roepen heb ik nog nooit gebruikt. Maar toch ga ik er voor ik zou voor LSD gaan. Ik ben echt een trip fan dus ja LSD is perfect. En ja voor een feestje pak ik graag een 2CB of XTC maar goed ik denk dat met een lage dosering LSD ook heel lekker kan zijn voor een feestje.
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#11
No contest: net als topicstarter ga ik voor

:hearteyes: Dimethyltryptamine :hearteyes:

Ik prefereer wel roken ten opzichte van oraal (ayahuasca), denk ik :tongueout:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
bobsacamano zei:
Hmmm lastig want degene die ik wil roepen heb ik nog nooit gebruikt. Maar toch ga ik er voor ik zou voor LSD gaan. Ik ben echt een trip fan dus ja LSD is perfect. En ja voor een feestje pak ik graag een 2CB of XTC maar goed ik denk dat met een lage dosering LSD ook heel lekker kan zijn voor een feestje.
Klik om te vergroten...
Ging bij mij prima , was geweldig en het handige was dat het de anderen niet opviel :)
Zou ook voor LSD gaan denk ik zo.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
naturelover zei:
No contest: net als topicstarter ga ik voor

:hearteyes: Dimethyltryptamine :hearteyes:

Ik prefereer wel roken ten opzichte van oraal (ayahuasca), denk ik :tongueout:
Klik om te vergroten...

Als je dood gaat komt er een massive hoeveelheid DMT vrij in je brein. Ik zou dus voor een ander middel kiezen omdat je die DMT bij sterven waarschijnlijk al zult krijgen :P

My choice would be... Ketamine :hearteyes:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga voor LSD, ride the magical wave!@@
X
XofiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het eerste wat in me op kwam was mdma, maar dat kan toch wat saai worden na een tijdje..
Daarom zou ik uiteindelijk voor truffels gaan. Mijn eerste 'echte' drug ooit, gebruik het niet vaak en blijft altijd toch wel weer een verassing.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMA denk ik, maar aan de andere kant zou ik nog erg graag een keer LSD willen proberen. Misschien 2cb dan, als een soort gouden middenweg :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tekzor668 zei:
Dan kies ik toch voor mdma, dat gelukzalige gevoel nooit meer mogen terug voelen zou me pas echt verzuurd maken :grin:
Klik om te vergroten...

Dit dus
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een vervelende vraag :P. Maar als ik zou moeten kiezen ga ik zeker voor LSD. Van alles wat ik gebruikt hebt vind ik dat toch wel de meest complete drug van allemaal.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mij schoot als allereerst speed te binnen, maar ik denk dat ik toch liever zou gaan voor een hallucinerend middel. Zou dan waarschijnlijk ook lsd worden ook al heb ik dat nog nooit gebruikt :P Het gevoel van uppers is in zekere mate toch ook wel op een andere manier te bereiken. Ik ga niet zeggen dat je een MDMA gevoel krijgt zonder MDMA, maar een gelukzalig of een erg energiek gevoel kun je anders ook wel krijgen. Trippen gaat je niet lukken zonder drugs lijkt mij, misschien na 30 jaar mediteren maar dat zie ik ook niet zo zitten :rolleyes:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik nu moet kiezen zou ik voor de xtc gaan maar moest ik toevallig aan lsd geraken zou de kans groter zijn dat het lsd is moest het een goeie ervaring zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."