ZERO- zei:Het lijkt me echt zo niet chill om te trippen met het uitgaan. Man, een stilstaande rustige omgeving is al zat genoeg als alles aan het bewegen is. 0_0
Kan ik me ook wel voorstellen, zelf vind ik het wel okay, maar ieder z'n ding he
ZERO- zei:Het lijkt me echt zo niet chill om te trippen met het uitgaan. Man, een stilstaande rustige omgeving is al zat genoeg als alles aan het bewegen is. 0_0
Hasj en bier gaat best lekker samen ja, wiet en bier weer wat minder vind ik persoonlijk. Maareh hasj en alcohol zijn ook drugs :PZERO- zei:Trouwens als ik geen drugs doe maar mijn vrienden wel vind ik het altijd wel leuk om hasj te roken naast het drinken van biertjes! Dan kom ik ook wel in een lekkere roes die wat minder hysterisch is dan alleen alcohol.
Maar dat is vaak met uitgaansgelegenheden niet zo handig. Op illegale feestjes of festivals kan dat wat gemakkelijker.
Het ging om een drug die niet van invloed is op je serotonine en daar vallen alcohol en hasj zeker onder. Maar ben aan het mierenneuken hoor, want snap prima wat je wilde zeggenZERO- zei:Het ging toch om de serotonine? :P Van wiet word ik vaker sloom dan actief, dat is voor mij ook niet echt party-materiaal. Hoewel ik wel een keer naar een keihard technofeest toen ik dat had gehad en toen stond ik echt te zweven alsof ik pillen op had. Maar vond het uiteindelijk niet prettig zo 'afwezig' te zijn terwijl er zoveel mensen om me heen waren.
benniesmitters zei:Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik neem het ook regelmatig met stappen, ik doelde meer op het is geen party drug zoals BazookaNoodle bedoelde (of tenminste dat denk ik), vooral voor de minder ervaren 2cb gebruikers is het naar mijn mening niet echt een goede keus als party drug. Maar goed dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Dat vind ik altijd wat hinderlijk met het uitgaan, de cve's, en soms ook de gewone visuals. Ik combineer het dan wel altijd met aardig wat alcohol, dus dan worden de visuals wel veel heftiger, maar soms heb ik het idee dat als ik in een club sta het even teveel word en jammer dat niemand anders echt op mijn level is. En wil eigenlijk heletijd dan mn ogen dicht doen om van de CVE's te genieten :P. Voor echt parties vind ik het dus niet ideaal, voor festivals vind ik het dan wel weer wat hebben, lekker in de zon in het begin even lekker trippen en dan 's avonds lekker wat harder gaan :P
Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
Fool zei:Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
viewtopic.php?f=21&t=8387
Fool zei:Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
viewtopic.php?f=21&t=8387
bobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt. Je kan ook 8-12 mg doen en dan voel je je alleen maar vrolijk en worden de lichtjes mooier. En krijg je er wat energie van al moet je dat wil een beetje afdwingen. Stilzitten wordt je alleen maar zwaar van.
Daarnaast pep is ook wel leukenergie en vrolijk.
benniesmitters zei:bobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt. Je kan ook 8-12 mg doen en dan voel je je alleen maar vrolijk en worden de lichtjes mooier. En krijg je er wat energie van al moet je dat wil een beetje afdwingen. Stilzitten wordt je alleen maar zwaar van.
Daarnaast pep is ook wel leukenergie en vrolijk.
8-12 mg kan je ook al aardig trippen hoor als je er een paar liter bier bij drinkt.
Maar inderdaad dat vind ik juist zo mooi van 2cb, je kan het zo goed sturen. Heb wel eens wat xtc achtig gevoel er van gehad, wel eens wat coke achtig, maar dan met een trippy randje :P.
Wil het allemaal niet ophemelen ofzo, ben gewoon een grote 2c fan :P
BazookaNoodle zei:Ik ga aankomende vrijdag naar een tof feest en de mensen waarmee ik ga gaan aan de XTC... Ik ben echter vastbesloten om zeker tot maart niet meer XTC te gebruiken.
Skirre zei:BazookaNoodle zei:Ik ga aankomende vrijdag naar een tof feest en de mensen waarmee ik ga gaan aan de XTC... Ik ben echter vastbesloten om zeker tot maart niet meer XTC te gebruiken.
Alcohol (?)
En anders zou speed een prima optie zijn lijkt me, heb je hier ervaring mee? Goed dat je een alternatief zoekt en weet waar je mee bezig bent.
Skirre zei:Heb afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens xtc gehad en een kleine drie weken daarvoor speed. Voor mij is het grootste verschil dat ik met speed goed weet waar ik mee bezig ben waar ik bij xtc nogal random dingen doe. Speed kan heel heftig zijn als je te veel pakt, maar dit is bij xtc natuurlijk ook zo. Rustig opbouwen (klein sleutelpuntje) en na een 30-45 minuten kijken hoe je je voelt. Aan de hand daarvan beslissen of je bij wil doseren of niet.
Voor mij was het de eerste paar keren een beetje aftasten wanneer ik meer wilde en wanneer niet. Met 2 Ã 3 puntjes was ik voor een avond van 22:00 tot 6:00 zoet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."