#1
Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
viewtopic.php?f=21&t=8387
Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
Fool zei:Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
viewtopic.php?f=21&t=8387
Fool zei:Bijna dan. :Pbobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt.
viewtopic.php?f=21&t=8387
bobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt. Je kan ook 8-12 mg doen en dan voel je je alleen maar vrolijk en worden de lichtjes mooier. En krijg je er wat energie van al moet je dat wil een beetje afdwingen. Stilzitten wordt je alleen maar zwaar van.
Daarnaast pep is ook wel leukenergie en vrolijk.
benniesmitters zei:bobsacamano zei:Het mooie is van 2C-B dat je het zo bond kan maken als je wilt. Je kan ook 8-12 mg doen en dan voel je je alleen maar vrolijk en worden de lichtjes mooier. En krijg je er wat energie van al moet je dat wil een beetje afdwingen. Stilzitten wordt je alleen maar zwaar van.
Daarnaast pep is ook wel leukenergie en vrolijk.
8-12 mg kan je ook al aardig trippen hoor als je er een paar liter bier bij drinkt.
Maar inderdaad dat vind ik juist zo mooi van 2cb, je kan het zo goed sturen. Heb wel eens wat xtc achtig gevoel er van gehad, wel eens wat coke achtig, maar dan met een trippy randje :P.
Wil het allemaal niet ophemelen ofzo, ben gewoon een grote 2c fan :P
Skirre zei:Heb afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens xtc gehad en een kleine drie weken daarvoor speed. Voor mij is het grootste verschil dat ik met speed goed weet waar ik mee bezig ben waar ik bij xtc nogal random dingen doe. Speed kan heel heftig zijn als je te veel pakt, maar dit is bij xtc natuurlijk ook zo. Rustig opbouwen (klein sleutelpuntje) en na een 30-45 minuten kijken hoe je je voelt. Aan de hand daarvan beslissen of je bij wil doseren of niet.
Voor mij was het de eerste paar keren een beetje aftasten wanneer ik meer wilde en wanneer niet. Met 2 Ã 3 puntjes was ik voor een avond van 22:00 tot 6:00 zoet.
Skirre zei:Het enige dat ik daarvan weet is dat je meer speed moet gebruiken aangezien er in je maag minder wordt opgenomen dan via de klieren in je neus
MusicIsLife zei:Skirre zei:Het enige dat ik daarvan weet is dat je meer speed moet gebruiken aangezien er in je maag minder wordt opgenomen dan via de klieren in je neus
Dit is volgens mij niet waar, het wordt alleen langzamer opgenomen en werkt langer door. Dan zal het dus ongeveer een half uurtje duren voor je iets voelt, maar je zal er ook wat langer plezier van hebben.
Verder komt het met speed niet heel nauw. Als je een weegschaaltje hebt is dat heel handig, dan kun je 50-75 mg afwegen. Anders kun je idd gewoon een sleutelpuntje (zoals skirre het beschreef) in een vloeitje doen.
Het zou ook wel handig zijn als je inderdaad een vriend hebt die het wel eens heeft gebruikt, die zou je daar vast mee kunnen helpen.
MusicIsLife zei:Skirre zei:Het enige dat ik daarvan weet is dat je meer speed moet gebruiken aangezien er in je maag minder wordt opgenomen dan via de klieren in je neus
Dit is volgens mij niet waar, het wordt alleen langzamer opgenomen en werkt langer door. Dan zal het dus ongeveer een half uurtje duren voor je iets voelt, maar je zal er ook wat langer plezier van hebben.

bobsacamano zei:Ik heb zaterdag weer kleine hoeveelheid 2cb genomen als partydrug. Doet wel wat met je serotonine huishouding maar dumpt het niet helemaal leeg. Met een niet zo hoge dosis is het trippen vrij minimaal ga je wel op in de muziek en geeft het je energie maar niet zo pusherig. Je wordt er ook wel vrolijk van. En als je je ogen dicht hebt heb je nog een licht show om van te genieten :P
Psychedelibee zei:Wat ik ook wel lachen vind op een feest is keta. Maar dan geldt wel less is more.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."